graafie
Exclusive lid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit gaat niet passen in je mistlamp, puur bestemd voor DRL.Bedankt voor je snelle antwoord Graafie!! Heb je deze alleen in de DRL verlichting zitten of ook in de mistlamp, of past dat weer niet??
Dan heb ik dat even gemist, kan gebeuren hé.@graafie,
In een ander topic heb ik gevraagd, of je mogelijk wat foto's kan posten van hoe het er bij jou uitziet?
het kan zijn dat het je voorbij is gegaan?
Indien mogelijk? graag!
vooraanzicht, zijaanzicht, bovenaanzicht
Ik zit namelijk heel erg te twijfelen, en vind € 50,- wat lampjes betreft best veel geld om een miskoop te doen.
Was dit geen projector-lamp (met lens) ? Normale verlichting is vooral afhankelijk van de spiegel erachter. Als een LED naar alle kanten straalt zou deze dezelfde hoek moeten hebben als halogeen.Ik heb namelijk pas geleden een Polo zien rondrijden met led verlichting, enkel dit kwam recht van voren, Als je een paar meter naast de auto stond zag je vrijwel niets.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.