Emiel van Putten
Actief lid
Ik vind het niet duur. Was voor mijn raamrails 120euro ex kwijt.
VW
6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry voor late reactie. Ik heb het laten maken. Kosten 135 euro totaal. Nu weet ik niet als dat duur is. Mijn mechanisme was helemaal kapot.
(1) 6R4837461C
Cancelled since 01.09.2009 window regulator without motor
D >> - 06.09.2009 left
4-door
(1) 6R4837461D
Cancelled since 01.12.2012 window regulator without motor left
4-door
(1) 6R4837462C
Cancelled since 01.10.2009 window regulator without motor
D >> - 06.09.2009 right
4-door
(1) 6R4837462D
Cancelled since 01.01.2013 window regulator without motor right
4-door
Zoals je ziet, er zit verschil tussen een 2- en 4-deurs versie. Zie dat die dingen bij de VW dealer flink aan de prijs zijn (100+ euro ex inbouw).
Aftermarket geen ervaring mee. OEM leverancier is Topran.
Waar was ditPrima all-in prijs!
Waar woon je??Jammer dat je zo'n eind weg woont, anders had ik het wel willen doen.
Jazekers wel, vervangen was een eitje In de eerste dagen nog wat 'krakerig', leek of het vet nog niet overal lekker in zat, maar nu ingelopen en werkt prima. Voelt weliswaar toch niet helemaal oem maar kan de vinger niet op leggen waarom of waar.Geen geluk?
Nee hoor dat is niet nodig.Raammechanisme ook kapot gegaan passagiers kant. is het nodig om de accu te ontkoppelen tijdens het vervangen. aangezien daar de airbag sensor zit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.