Jay511
Bekend lid
Zelf kut om te doen. Iemand laten doen die er verstand van heeft. Tis handig als je weet of het je motor of mechaniek is.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zelf kut om te doen. Iemand laten doen die er verstand van heeft. Tis handig als je weet of het je motor of mechaniek is.
Motor doet het nog.Zelf kut om te doen. Iemand laten doen die er verstand van heeft. Tis handig als je weet of het je motor of mechaniek is.
Ik heb het geprobeerd.Als je de motor loshaalt uit het mechanisme kan je de ruit omhoog trekken, Even op de helft waar de gaten in de deur zitten de bevestiging op de ruit los schroeven.
Dan ff vast zetten met tape boven in
Zit vast in je deur.Ik heb het geprobeerd.
Ruit krijg ik niet omhoog. Het lijkt dat hij vast zit.
Als je het nieuwe mechaniek erbij pakt zie je de klemmen waarmee hij vast zit. Die kun je met een dop losdraaien als de moeren op hoogte van de gaten zitten. Als die klemmen onderaan het raam los zijn kun je het raam er voorzichtig uit tillen.
Ook moet die zwarte kap weg, je moet echt zoveel mogelijk demonteren om het jezelf makkelijk te maken en om goed te kunnen kijken. Daar vandaan moet je ook het oude mechaniek losdraaien en eruit halen.
Denk dat, dit het is.Ijzerdraad doorknippen ?
Hoeft niet perse, je kan overal bij! Speaker kan vastgenageld zitten trouwensDenk dat, dit het is.
Speaker moet er waarschijnlijk eraf.
Ik kan het ijzeren draad nog niet zienHoeft niet perse, je kan overal bij! Speaker kan vastgenageld zitten trouwens
Ik zou er morgen nog eens naar kijken.Er zit een plastic gedeelte waar de motor op zit, indien je de motor er afschroef zou het mechanisme moeten bewegen,
Indien die dit niet doet zal er een ijzerdraad ergens klem zitten.
Hoe ik het altijd deed was toen alles in elkaar zat je raamschakelaar bedienen waardoor de motor beweegt en dan de ruit omhoog trekken,
9/10 x bewoog de ruit dan waardoor ik bij de klemmen kon die op je raam zitten.
Werkte dit niet dan haalde ik de motor er uit en trok ik zo de ruit omhoog, werkt dit ook niet zou ik kijken of je een ijzerdraad kan doorknippen, dit zal alleen niet zo makkelijk gaan met een simpele zij knip tang
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.