Racechip.de

Hallo,

Iemand ervaring met de Racechip van RACECHIP.DE?

230 euro voor een chiptuning modele voor de POLO BM 1.2TDI!

http://www.racechip.de

Heeft iemand dit al geinstalleerd op zn BM??
Is denk ik het zelfde als Ventura externe chiptuningbox... of niet?

groetjes, coban
 
is de helft goedkoper dan Ventura...kweenie man sounds fishy
je krijgt dan zo'n ding thuisgestuurd en je moet het zelf er tussen koppelen neem ik van aan
Persoonlijk denk ik zelf dat een ventura box niet onveiliger is dan echte chiptuning...volgens mij zit er altijd wel risico aan ja maar goed de kans dat het gebeurt (het is ook weer niet dat het een GTI is ofzo..)
als je de BM tuned is je enige doel gewoon lekker snel kunnen wegwezen bij de stoplicht!! en sneller kunnen inhalen. denk dat zo'n powerbox best te overwegen is, maar ze zijn alleen zo tering duur >_<

@Citroene
heeft Apec of JD al een BM 1.2 TDI tuning?
 
JD heeft nog geen chiptuning voor de BM :-(.

Ik denk persoonlijk dat de box gewoon hetzelfde technoligie is als de VEntura box.
HIer bij die Racechip pro heb je ook meerdere standen enz... En de Duitsers lopen meestal voor auto technologie toch???? Owja en ze hebben een TUV keuring..

Ik ben mn polo nog aan het inrijden.. dus ik heb nog even de tijd om erover na te denken.. wel chipbox het word...
 
Ik zit ook te denken aan zo'n powerbox, vooral omdat de polo die ik over een paar weken mag ophalen van de zaak is.
En als er dan eens wat is, trek je de box los en ga je terug naar de garage.
 
ik vind het prijsverschil behoorlijk groot!!
Ventura vraagt 485 euro!!! Racechip.de vraagt 230 voor een Powerbox...en het is een kwestie van er tussen prikken...niks geen software update / Chip aanpassing enzo...het voelt toch een beetje aan van...hoeveel zou dit daadwerkelijk kosten?!??! misschien zijn het wel gewoon de Racechips maar dan plakken ze er gewoon Ventura sticker erop

hoe kan het dat het bij Ventura tuning zo duur is...? als je echte chiptuning doet dan ben je ook wel zo iets kwijt...
 
Ventura is ook echte chiptuning van buitenaf (met chip en alle waarden die beinvloed kunnen worden)

Powerbox is vaak alleen maar een weerstand die de motortemaparatuursensor voor de gek houdt...
 
Geen idee hoeveel je de BM moet in rijden!
Ik zat zelf te denken rond de 10.000km eentje te bestellen...

Ik zag trouwens ook dat er een actie was, chipmodule + K&N luchtfilter voor een speciale prijs?

Zou zo een luchtfilter helpen bij een BM 1.2TDI?

En heeft iemand ervaring met de chipmodules van racechips? anyone?
 
Coban als je er eentje besteld en er tijdje mee rondgereden heb dan graag je ervaringen posten Big Grin Ik lees met grote interesse mee ;)
ik ben opzicht wel geïnteresseerd in Chippen maar goed...ik ken http://www.racechip.de niet dus ben er wat huiverig over...maar als jij het proefkonijntje wilt zijn :twisted: Haha iemand moet de eerste zijn toch ;)?
 
Het apparaat ziet er wel een stuk kleiner uit dan die van Ventura. Ook is aan de (rare) RS232 aansluiting te zien niet echt hetzelfde apparaat.

EDIT: Ze gebruiken maar 1 aansluiting, Ventura 8. Denk dat er wel wat verschil in zit.

Ben ook benieuwd wat dit apparaat allemaal kan in tegenstelling tot de ventura chip module.

Als het bedrijf een goede naam heeft zou ik de gok wel durven te wagen voor 229,- (zeker met die beloofde waardes!!)

Desondanks bevalt de Ventura ook prima!

Je kan ze ook met palletkorting krijgen haha:

http://www.chip-kit.com/

77 Euri's
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!