Rayan Mungar
Bekend lid
Hahaha ja nam ik voor liefIs je antenne nou gechapt?
Seat
Leon FR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja nam ik voor liefIs je antenne nou gechapt?
Omdat dit in de koplampen zelf zit.Nicee car
Altijd wel vreemd gevonden waarom de Blue Gt nooit mistlampen heeft
Is dat nou steenslag voorkant Rayan?
Mistlampen zitten nooit in de koplampen... DRL wel ja. Ik heb er zelf gewoon dummy lampen in gezet omdat je i.c.m. Xenon toch niet veel aan mistlampen hebt, maar vond het er net wat mooier uit zien.Omdat dit in de koplampen zelf zit.
Zit volgens mij geen verschil in xenon units van een 6R, in een WRC zit de bochtverlichting/mistlampen toch echt in de koplampen. zoek anders maar eens op WRC interieur dan heb je ook gewoon een mistlicht functie op de lichtschakelaar.
week 34 heMistlampen zitten niet in de koplampen, enkel een xenon pit en een H7 pit die aangaat bij of grootlicht of bochtenverlichting onder de 30kmh bij ingeschakeld dimlicht.
Mistlampen zijn niet geleverd in de 6R Blue GT met xenon, vanaf de 6C wel. Ook in de WRC zitten die echt niet, ook niet een schakelaar.
ot
Wanneer tripje Ring Rayan?
Deze topic gaat over een (zelf?) ingevoerde GTvoor hoeveel gaan deze gti´s ongeveer weg op marktplaats?
Het is geen gti!voor hoeveel gaan deze gti´s ongeveer weg op marktplaats?
Ja zelf ingevoerd.Deze topic gaat over een (zelf?) ingevoerde GT
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.