Scheeld het nu veel geld als je een duitse bluegt haalt? In nederland kosten ze minimaal 11k.?
Volkwagen
golf 8 2022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit heeft mij wel geld gescheelt. Daar is de keuze reuze. De bpm bedraagt ook maar 380 mede omdat het een zuinige auto is. Bedragen noemen vind ik wat ongepast hahaScheeld het nu veel geld als je een duitse bluegt haalt? In nederland kosten ze minimaal 11k.?
Bouwjaar 30 September 2013Mooie auto en echt maar €380 bpm, das niet veel. Welk bouwjaar heeft de auto?
Deze man is niet bang.
Dikke wagens man!
Hahaha jullie kunnen altijd vragen, geen probleem.@Rayan Mungar is gewoon importeur Vag auto’s haha.
Voor tips&tricks weten we nu bij wie we moeten zijn
welloe veel sahDit heeft mij wel geld gescheelt. Daar is de keuze reuze. De bpm bedraagt ook maar 380 mede omdat het een zuinige auto is. Bedragen noemen vind ik wat ongepast haha
Heb je die er nou af geslepen of is dat voor de lijmresten?
Een caramel schijf om de lijm resten weg te halen.Heb je die er nou af geslepen of is dat voor de lijmresten?
Bedankt man! ja is zeker goede vervanger standaard al veel sneller gelukkig. Ik zal het onthouden thanks voor het meedenken.Mooie vervanger de GT man, ziet er netjes uit! Als je nog opzoek bent naar een 315 met BT, dan weet ik nog een nieuw toestel uit bj 2017!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.