Snowdude
Bekend lid
Spannend ...A3 sedan /A4 ?jongens,
Herman (zo heet mijn auto) gaat plaats maken voor een nieuwe auto.
wat het is zeg ik nog niet lekker puh. Wat ik jullie wel geef is 2.0TDI TFSI? Panorama --> DSG-6-->ROOD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spannend ...A3 sedan /A4 ?jongens,
wat het is zeg ik nog niet lekker puh. Wat ik jullie wel geef is 2.0TDI TFSI? Panorama --> DSG-6-->ROOD
Audi A1 gang joinen ja ?jongens,
Merry komt later papaaaawrm geen merryyyyyyyy
Milltek catback non res voor de 6R gti, past op blue gt. Mijn uitlaat is te koop overigensIs dit een milltek voor een 1.4 GTI? Past dat direct op de GT?
Eigenlijk heb je dan voor niks geinvesteerd in je blue gt als je hem nu verkoopt?
jawel heb enorm van genoten, gtd’s gti’s zoek gereden maar ik maak 55.000 km per jaar dus is zonde om hem te houdenEigenlijk heb je dan voor niks geinvesteerd in je blue gt als je hem nu verkoopt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.