Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks man!Even je topic doorgelezen maar je maakt er wat moois van! Ben wel nieuwsgierig naar een totaalplaatje met de OZ velgen.
Aanrader zo'n set 6C GTI lichten? Ik twijfel nog om deze te monteren op mijne... ze zijn ook wat donkerder volgens mij?
Nice, mocht je die WRC diffuser gemonteerd hebt hoor ik het graag, ik heb er problemen mee dat ik de gti diffuser er niet eens vanaf krijg.
Nice, mocht je die WRC diffuser gemonteerd hebt hoor ik het graag, ik heb er problemen mee dat ik de gti diffuser er niet eens vanaf krijg.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Ik heb op mijn vorige R-line een GTI achterbumper gehad met WRC diffuser. Bumper moet je er wel af halen. Weet niet of je dat je het op die manier hebt geprobeerd?Nice, mocht je die WRC diffuser gemonteerd hebt hoor ik het graag, ik heb er problemen mee dat ik de gti diffuser er niet eens vanaf krijg.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Ging dat maar zo makkelijk.het betreft geen hogere wiskunde.. achterbumper eraf en gti diff eruit peuteren
Ja, echter zit er geen beweging in de clipjes.Ik heb op mijn vorige R-line een GTI achterbumper gehad met WRC diffuser. Bumper moet je er wel af halen. Weet niet of je dat je het op die manier hebt geprobeerd?
Zal het nog eens proberen met trimtools, nu alleen mijn vingers gebruikt, krijg je te weinig grip mee.mij lukte het ook zonder moeite.. met een trimtool de klipjes los klikken en dan met een andere trim tool het eruit drukken
Klopt gti grillMooie Gt. Andere grill toch? Hij staat er goed bij. Wieltjes staan hem ook goed!
heb je ook een filmpje van je uitlaatsysteem met t geluid zonder de kat die je nog hebt weggehaald? was ook aan t kijken naar een miltek systeem
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.