Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hij was eerlijk gezegd echt wel smerig hahah, komt door het licht denk ik
Sorry bro hahahIk heb ze niet meer onder mijn boom liggen
Sorry bro hahahIk heb ze niet meer onder mijn boom liggen
ja sowieso! Het ‘hart’ laat ik rood omdat de klauwen ook rood worden, its all about the details.Mooi spul, zal zeker dik staan onder de GT!.
Zou alleen dat rode rond je naafkap grijs of zwart maken, maar misschien staat het wel leuk als ze gemonteerd zijn
Al met al leuk kerst cadeautje
Op standje 0?Erik van VagTechniek activeert needle sweep voor jou als je chiptuning doet
Ook branden mijn achterlichten tegelijk met DRL verlichting
Mijn needle sweep heb ik zelf gedaan, was maar 2 minuten werk.@Rayan Mungar is Needle sweep makkelijk te activeren of raad je het aan om door professional te laten doen?
Vette velgen overigens! Ben zeer benieuwd naar eindresultaat met foto. 190 PK is indrukwekkend, wat is jouw acceleratie 0-100?
heb je wel een dashboard van een gti of blue gt? anders word het een ander verhaal. dan komt er meer bij kijken met needle sweep!@Rayan Mungar is Needle sweep makkelijk te activeren of raad je het aan om door professional te laten doen?
Vette velgen overigens! Ben zeer benieuwd naar eindresultaat met foto. 190 PK is indrukwekkend, wat is jouw acceleratie 0-100?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.