THMR
Lid
Na eindeloos zoeken toch op de beslissing gekomen om zelf een onderwerp te plaatsen.
Ik heb recentelijk nieuwe achterlichten (led) gemonteerd.
Alles werkte perfect naar behoren zonder enig probleem, ook beide achterlichten, dit is van tevoren nog getest om zeker te zijn dat alles in orde is en ik geen troep heb ontvangen.
Na een rit in de regen te hebben gemaakt, viel het me op dat het rechter achterlicht niet meer werkt.
Het volgende is uitgevoerd:
- Lamp verwisseld met oude lamp om te ontdekken of het aan de unit ligt. OEM lamp geeft het zelfde probleem.
- Knipperlicht, remlicht, achteruit licht werkt naar behoren.
- Parkeerlicht werkt niet. Links wel.
- Zekeringen zijn voor zover bekend in orde.
- Spanning op de kabel van het licht is niet 12v, maar 1v. Dit is (lijkt me) het probleem.
Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Verder ben ik niet bijzonder technisch aangelegd, maar alle hulp is welkom!
Alvast bedankt!
Ik heb recentelijk nieuwe achterlichten (led) gemonteerd.
Alles werkte perfect naar behoren zonder enig probleem, ook beide achterlichten, dit is van tevoren nog getest om zeker te zijn dat alles in orde is en ik geen troep heb ontvangen.
Na een rit in de regen te hebben gemaakt, viel het me op dat het rechter achterlicht niet meer werkt.
Het volgende is uitgevoerd:
- Lamp verwisseld met oude lamp om te ontdekken of het aan de unit ligt. OEM lamp geeft het zelfde probleem.
- Knipperlicht, remlicht, achteruit licht werkt naar behoren.
- Parkeerlicht werkt niet. Links wel.
- Zekeringen zijn voor zover bekend in orde.
- Spanning op de kabel van het licht is niet 12v, maar 1v. Dit is (lijkt me) het probleem.
Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Verder ben ik niet bijzonder technisch aangelegd, maar alle hulp is welkom!
Alvast bedankt!
Volkswagen
Polo 6R