ReneeKlo zei:en een gsm gps tracker voor het geval de auto een keer gestolen wordt.
ReneeKlo zei:Direct ook maar even een ck3000 van parrot erin .
ReneeKlo zei:De GSM GPS Tracker heb ik getest maar nog niet ingebouwd. Is echt een superding. Doet gewoon wat ik verwachtte. Simkaart erin accu opladen en je krijgt een sms met de locatie van het ding als je hem opbelt.
Je kan ook instellen dat je een sms krijgt als het apparaat beweegt of buiten een vierkant komt.
Accu gaat ongeveer 6 uur mee. Ik ga hem op de continu plus zetten. Als ze de wagen stelen en de alle draden doorknippen dan kan ik hem alsnog 6 uur tracken.
De plaats van inbouw weet ik nog niet zo goed. Plekken zat, zelfs in een Polo.
Afhankelijk van de rij-omstandigheden dien je het luchtfilter bij gebruik op de openbare weg te reinigen om de 50.000 á 80.000km, of één keer per jaar.
Bij off-road gebruik of bij stoffige omstandigheden zul je het lucht filter vaker moeten reinigen en opnieuw oliën.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.