Ed9n3gti zei:Ik heb naar 2 dagen gelijk ook software erin laten zetten. Ging idd een stuk vlotter, afgelopen weekend de aanzuigbuis naar de luchtfilter veranderd voor die van een Ibiza Cupra. Ik vond de motor soepeler door de toeren heen lopen, vanavond aan mijn vrouw gevraagd hoe ze de auto vond rijden. Het viel haar ook op dat de motor nog soepeler oppakt en lekkerder door de toerengebied heen gaat.
Ongeveer een 120 euro voor een leuke verbetering.
Gr Ed
@EdJohn zei:Ed9n3gti zei:Ik heb naar 2 dagen gelijk ook software erin laten zetten. Ging idd een stuk vlotter, afgelopen weekend de aanzuigbuis naar de luchtfilter veranderd voor die van een Ibiza Cupra. Ik vond de motor soepeler door de toeren heen lopen, vanavond aan mijn vrouw gevraagd hoe ze de auto vond rijden. Het viel haar ook op dat de motor nog soepeler oppakt en lekkerder door de toerengebied heen gaat.
Ongeveer een 120 euro voor een leuke verbetering.
Gr Ed
Heb je een foto van die aanzuigbuis?
Past maar net: Nieuwe remmen met de winterwielen. Tussen de remklauw en de velg zit echt heel weinig ruimte.
Al helemaal in de elfstedentochtstemming, Bas?T ken net
Maar ... het past wel Je zult er maar achter komen dat het net niet past ...
Is wel lastig schoonmaken zo, de velg en de remklauw, met zo weinig ruimte.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.