Retrofit Koplampen bouwen

hier nog een foto van de lamp in de auto. het glas zit er nog niet voor. dit ook mede omdat het lichtbeeld niet goed recht zit en dus eventjes aangepast moet worden. :)

10-1.jpg

Volkswagen  Polo 6R 
Dat ziet er echt zeer netjes uit!:D
Je gaat sowieso veel plezier hebben van de set even als veel bekijks;)

Ben benieuwd naar het eindresultaat!:)

VW  6R 
en een foto van het lichtbeeld die de projectors geven. Hier zijn ze eindelijk goed afgesteld en kan ik ze dus dichtlijmen. :)

11-1.jpg

Volkswagen  Polo 6R 
Staat nog een mooi apparaat op de foto rechts beneden ;)

juist, ;) muur is alleen maar gebruikt om het lichtbeeld goed horizontaal te zetten. Apparaat was voor de eind afstelling :). moet straks nog een keer omdat alles er nu weer uit is en de koplampen nog dichtgekit moeten wordne.

(gelukkig zelf een apparaat op het werk :))

Volkswagen  Polo 6R 
Krijgen we nog final pixs met het glas er weer voor?

Zeker krijg je die. Heb nog geen foto omdat ik een met een andere polo bezig ben. De units liggen nu ff in de schuur en gaan binnenkort in die andere polo. :). Zal wel ff een foto maken van de complete unit morgen.

Volkswagen  Polo 6R 
zeuren mag zeker. :) mijn fout. te druk met andere dingen en de andere polo. maar hierbij ff snel een paar foto's geschoten voor het eindresultaat.

12-1.jpg

foto van de zijkant...
13-1.jpg

foto van het vooraanzicht...
14-1.jpg

ik heb de orginele koplampen gebruikt. zijn van valeo als ik me niet vergis...
ze zijn wel moeilijk open te halen helaas. een verffohn en dergelijke werkt niet bij deze koplampen...

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!