Retrofit Koplampen bouwen

Erg mooi idd! De Iris shroud past er mooi overheen. Zodra ik mijn auto heb zal ik eens kijken of ik ook zoiets kan doen. Of kan jij dit ook voor mij maken Mike? (tegen vergoeding)

alles kan. :) en het maken is ook helemaal geen probleem. adviseer je wel om een extra set koplampen aan te schaffen...
ik kan je wel een prijs maken als je het echt wil voor een set.

Volkswagen  Polo 6R 
Geeft niks, ben ik ook met je eens;)
Ik dacht er ook over om een nieuw project te beginnen, maar na een snelle rekensom tot de conclusie gekomen dat ik er niet meer aan ga beginnen.
Ik kwam namelijk met alles wat ik wilde hebben op 600+ euro :lol:
(alles incluis de units zijn dan volledig nieuw)

Kon het niet 1,2,3 vinden op de forum maar wat was Mike er kwijt voor dan?
200 euro voor de H7 lampen en dan nog die Retrofits van 100 euro ongeveer? en dan een setje Xenonlamp.nl á 150 euro?
450 gok ik zo dan?

Kon het niet 1,2,3 vinden op de forum maar wat was Mike er kwijt voor dan?
200 euro voor de H7 lampen en dan nog die Retrofits van 100 euro ongeveer? en dan een setje Xenonlamp.nl á 150 euro?
450 gok ik zo dan?

Uitgaande van 200 voor de units en 180 voor de lenzen inclusief xenonset, klopt dat aardig met de schatting van 350 ;)

VW  6R 
Dat is nog goed te doen eigenlijk maare 180 euro inclusief de Retrofits? :D das nog best goedkoop!

ik denk dat het dan dit setje is? Xenon ombouw set Canbus | Xenonlamp.nl
Er is ook nog een optie R-Lamp en C-Lamp...enig idee wat dat is Gewoonjan?

Enige keer nog dat ik voorlopig hier naartoe door link ;)
Ik wil xenonlamp.nl namelijk niet afvallig zijn;)
(ik rijd zelf overigens met de d2s variant van die lenzen)

VW  6R 
Enige keer nog dat ik voorlopig hier naartoe door link ;)
Ik wil xenonlamp.nl namelijk niet afvallig zijn;)
(ik rijd zelf overigens met de d2s variant van die lenzen)

Oh dat is helemaal makkelijk dat Retrofit een volledige set aflevert :D
best om over na te denken mocht ik willen upgraden naar Xenon...het is wel even wat werk...maar dan heb je ook wat.

Ik was 100 euro kwijt voor een set koplampen. 100 voor de projectors met shrouds. En dan nog een xenon set. Een goede set zit rond de 129. Maar die zijn er ook voor 50...

Ik was dus totaal 329 kwijt. En een paar uur werk. :)

Volkswagen  Polo 6R 
Hoi Mike,

Je zegt dat je het glas er nog niet gelijk voor had gedaan, omdat je nog moest kijken of het lichtbeeld recht zit.
Maar als je de projectors op die manier vast schroeft aan je reflector kan het toch maar op 1 manier?
En ik heb trouwens ook geen mogelijkheid het lichtbeeld de controleren.

Interessant topic!
Inmiddels al weer een jaar oud en ben benieuwd of alles nog goed werkt, geen vocht problemen?

Ik overweeg deze optie ook alleen ik zie er tegen op om het glas te verwijderen en weer te plaatsen. Kan je hier iets meer details over geven?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!