P
PoloDave
moet niet, kan wel. Sub en speakers doen het prima zonder converter maar zodra je de speakers echt hard zet is een converter wel aan te raden zodat de speakers zich niet meer hoeven te richten op de bass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga met een beetje geluk zaterdag de subwoofer inbouwen (als ik weer beter ben). Moet allemaal wel goed komen, vaker gedaan. Alleen even een vraagje over de hi/lo converter: als ik het goed begrijp tak je 2 kabels af van beide achter speakers (je maakt dus een soort Y) en vandaar ga je naar de converter?
Thnks!
Ik heb deze subwoofer ook in mijn Polo zitten. Heb hem laten inbouwen in Uden bij Car Electronics.Ik ga met een beetje geluk zaterdag de subwoofer inbouwen (als ik weer beter ben). Moet allemaal wel goed komen, vaker gedaan. Alleen even een vraagje over de hi/lo converter: als ik het goed begrijp tak je 2 kabels af van beide achter speakers (je maakt dus een soort Y) en vandaar ga je naar de converter?
Thnks!
Waar ga je het laten doen.
kben ook benieuwd
Ik heb deze subwoofer ook in mijn Polo zitten. Heb hem laten inbouwen in Uden bij Car Electronics.
Ben er ontzettend tevreden over. Alles netjes weg gewerkt en zie er niets van. En niet al te duur natuurlijk. Ik was incl. inbouw € 107 euro kwijt.
Car Electronics Uden
Kortom, zeker een aanrader Enzo.
Sorry, ik bedoelde wegwerken van kabels incl. inbouw. € 107,- Was een stukje tekst vergeten hahaha. En dat is dan excl. de kosten van de sub zelf natuurlijk.107 euro voor de tswx77a EN inbouw? Subwoofer alleen al is bij de goedkoopste winkel 210 euro
Wat kost het dat in totaliteit? (T goedkoopste)
De Sub incl perfecte inbouw?
Inmiddels heb ik op 22 juni 2012 de Pioneer TS-WX77A subwoofer aangeschaft en laten inbouwen bij AutoRevista in Drachten.
De totale kosten waren 349 euries. Alles is ingebouwd zoals Wildcard heeft beschreven, alleen de (gele) voedingskabel staat direct op de accu aangesloten. De subwoofer zelf is aangesloten op de achterste speakers van de RNS 315 radio.
Ben erg tevreden over de subwoofer, zit meer dan genoeg bas in en is bovendien mooi weg gewerkt in de dubbele bodem.
Ik ga met een beetje geluk zaterdag de subwoofer inbouwen (als ik weer beter ben). Moet allemaal wel goed komen, vaker gedaan. Alleen even een vraagje over de hi/lo converter: als ik het goed begrijp tak je 2 kabels af van beide achter speakers (je maakt dus een soort Y) en vandaar ga je naar de converter?
Thnks!
Grt,
Gerard
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.