Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is goed te doen hoor om het aan te sluiten! Enige dat even lastig kan zijn is de voeding doorvoeren van de motorruimte naar binnen, dat is even prielen met de kabel. Verder goed te doen! Kwestie van deurdorpel en eventueel achterpaneel losklikken en de kabels hierdoorheen leggen.
Nu de levering van mijn Polo steeds dichterbij komt ben ik ook van plan deze subwoofer te kopen. Ik kan deze op internet bestellen via hifidump voor 227 euro(incl verzendkosten) of bij autorevista voor 260 euro. Bij autorevista kunnen ze hem incl. montage ook leveren voor 350 euro. Nu zou ik graag die 120 euro besparen wat het mij kwa montage gaat kosten maar ik ben benieuwd of ik het zelf ook aan kan sluiten. Zelf heb ik geen ervaring met auto HIFI maar ben wel redelijk handig met computers en auto/motor techniek.
Is hier iemand die tips of meer info kan geven?
Ik krijg een RCD310 dus ik zal ook vanaf de achterspeakers moeten aftappen. Als je foto's hebt graag! ben ook erg benieuwd hoe de voeding naar je zekeringskastje toe loopt. Verder zit alle bedrading erbij? Ik heb op de aanschaf van de subwoofer na niks extra nodig?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.