Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

Update,

heb de aanwijzigingen van de Navi weer actief op het scherm van de boordcomputer MFA.
De vorige eigenaar had het niet netjes aangesloten waardoor deze functie niet werkte.
Ben er blij mee!
 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

Foto's zeggen meer dan woorden.
Vanmiddag de Polo goed gepoetst en in de was gezet. Daarna ff n fotoshootje.
PoloZwartDakSpiegels1.jpg

100_2586.jpg

100_2633.jpg
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

ziet er retestrak uit zeg!
wat was je nu kwijt voor dit alles?
heb er zelf namelijk ook wel is aan zitten denken om mn dak en spiegels te laten doen..
aangezien ik ook een zilver-grijze heb twijfelde ik nog wel is maar als ik dit zie :shock:
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Ik heb inmiddels contact gehad met Stefan van PucPolish.
In stoute gedachten ben ik aan het overwegen om mijn Exors hoogglans te laten verdichten.
Puc Polish is gevestigd in Lanaken (B) en heeft veel velgen van het Belgische forum Cleaned.be gedaan. Volgens mij de velgen van Dup ook als ik me niet vergis.
Hij vraagt € 660,- om de set hoogglans te laten verdichten en kleine stoeprandschade te herstellen. De set ben ik dan 1-2 weken kwijt. In de winterperiode zal dit 2-4 weken zijn. Als ik het laat doen zal dit ook in de winterperiode zijn.
Stefan vertelde me dat de set niet meer extra gevoelig is voor schade dan andere velgen, alleen zout is funest. De velgen mogen niet gepoetst worden als ze erg warm zijn (bijv. na een lange rit).
Ik ben nog aan het overwegen of ik het laat doen.

Daarbij heb ik een ander dilemma. Ik ben aan het overwegen om de remklauwen van een kleur te voorzien, maar ik weet niet welke kleur en of het mooi uitziet.
Hebben julle suggesties?
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Roy78 zei:
Ik heb inmiddels contact gehad met Stefan van PucPolish.
In stoute gedachten ben ik aan het overwegen om mijn Exors hoogglans te laten verdichten.
Puc Polish is gevestigd in Lanaken (B) en heeft veel velgen van het Belgische forum Cleaned.be gedaan. Volgens mij de velgen van Dup ook als ik me niet vergis.
Hij vraagt € 660,- om de set hoogglans te laten verdichten en kleine stoeprandschade te herstellen. De set ben ik dan 1-2 weken kwijt. In de winterperiode zal dit 2-4 weken zijn. Als ik het laat doen zal dit ook in de winterperiode zijn.
Stefan vertelde me dat de set niet meer extra gevoelig is voor schade dan andere velgen, alleen zout is funest. De velgen mogen niet gepoetst worden als ze erg warm zijn (bijv. na een lange rit).
Ik ben nog aan het overwegen of ik het laat doen.

Daarbij heb ik een ander dilemma. Ik ben aan het overwegen om de remklauwen van een kleur te voorzien, maar ik weet niet welke kleur en of het mooi uitziet.
Hebben julle suggesties?

Roy Behoorlijke prijs niet? 660euro voor 4 velgen?
Niet iets om nieuwe velgen te gaan halen Stick Out Tongue
kijk in mijn http://www.mijnalbum.nl/Album=ID7NCPBV
Voor de kleur remklauwen, heb ik zelf matzwart gespoten...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Ik vind de prijs idd ook nog meevallen. Voor dat geld krijg je geen nieuwe velgen.
Bovendien krijg je met hoogglans verdichte Exors echt een unieke set.

Ik heb geïnformeerd voor een nieuwe start motor. Deze kost €210,-!
Dan is ie nog niet ingebouwd. Ik heb bij een aantal slopen geïnformeerd maar hebben geen liggen. Weten jullie waar ik n goedkopere startmotor kan krijgen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!