Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N --> Update GTI/R stuur

Vanavond nog even gehobbied en de gele folie op de mistlampen geplakt.
Het is niet helemaal perfect gelukt, maar je moet goed kijken om de oneffenheden te zien.
MistlmapGeel02.jpg

MislmapGeel01.jpg
 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

Persoonlijk vind het ik het er goed uitzien, dus laat de folie er voorlopig nog wel opzitten.
De volgende plannen, tja weet t nog niet. Ik zou graag de remklauwen een ander kleurtje geven en een bies op de grille á la GTI. Ben nog aan het denken in welke kleur, of RS blauw of GTI rood. Wellicht is LED dagrijverlichting ook nog een optie.
De voorstoelen wil ik nog professoneel laten reinigen.

Daarbij ben ik nog bezig met het kijken naar een Golf 1 cabrio....
 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

volgens mij heb ik je afgelopen weekend gespot kon alleen niet zien of de mistlampen geel waren daar reed ik te snel voorStick Out Tongue het was in heerlen jij reedt toen richting sligro de berg op en ik kwam net de berg af,,,
 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

nou.. ik gebruik geen folie.. ik heb net de xenon besteld Stick Out Tongue 3000k Xenon (geel dus Stick Out Tongue ) vind ik net wat leuker uitzien, het ziet er OEM uit, tot je ze opzet, dan schijnen ze geel, vind ik persoonlijk beetje mooier staan, maar ieder zijn keuze natuurlijk. ik heb eerst nog getwijfeld gehad tss folie en xenon, maar uiteindelijk toch maar xenon genomen :)
 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

Thanx 4 de reacties.
Mij gaat het er juist om dat de mistlampen geel zijn als ze niet aanstaan. Wist niet eens dat er een mogelijkheid is om de lampen geel uit te laten slaan als je ze aan zet (de xenon 3000k).
Dennis, ik heb je helaas niet gezien.
Yellow foggers!
 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

@ Soedje, jah Stick Out Tongue
alleen krijg je denk ik wel een melding op je dashboard dat er een lampje stuk is, of in jou geval dan dus niet aanwezig is ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

Als je de knop ion de middelste stand zet (alleen stadslichten) en dan de knop naar je toe trekt (mistlampen aan) dan heb je stadslampen + mistlampen aan, zonder de koplampen.
 
Re: Roy's 9N --> Update gele mistlampen

Gewoonjan zei:
@ Soedje, jah Stick Out Tongue
alleen krijg je denk ik wel een melding op je dashboard dat er een lampje stuk is, of in jou geval dan dus niet aanwezig is ;)

9n en 9n3 hebben geen kapotte verlichting verklikker erop zitten ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!