Mijn auto is gewassen door een frisse lente bui!
Volkswagen
Polo 9N3 Optive
1.4 80pk
Dan heb ik dus een heel frisse persoonlijkheid
Fallout vlokken uit OekraïneVan sahara stof naar sneeuw in een week, ben benieuwd wat we volgende week krijgen
Dat wordt dus jodiumtabletten inslaanFallout vlokken uit Oekraïne
Staan in nederland ook een aantal kerncentrales.Dat wordt dus jodiumtabletten inslaan
Oh waren dat geen gratis snoepjes?Staan in nederland ook een aantal kerncentrales.
Had je die tabletten niet allang moeten hebben?
Ik heb in een wasstraat gewerkt, waar ik nog steeds naar hartelust gratis kan wassen.Vanavond ook maar even langs de wasstraat geweest.
Waar iedereen lekker met de bezem op de auto aan het schuren was heb ik het alleen bij afspuiten gehouden.
Van het weekend maar een een handwasje geven
Maserati? Ik zou me eerder aandelen bij klote T. Wolf kopenxdAls ik 5 euro zou krijgen voor elk persoon wat ik met een niet afgespoelde(!) wasborstel over zijn/haar auto zie gaan, zou ik momenteel op een Maserati forum zitten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.