Dat zou natuurlijk kunnen, maar waarom was het probleem bij aankoop niet aanwezig? In dat geval zouden ze dus nu al versleten zijn...Ik herken het probleem ook wel (1.2 TSI handbak).
Denk dat het vooral komt doordat de motorrubbers heel soepel zijn om zo min mogelijk trillingen aan de carrosserie door te geven.
Dat zou natuurlijk kunnen, maar waarom was het probleem bij aankoop niet aanwezig? In dat geval zouden ze dus nu al versleten zijn...
Ben ik ook van mening.. Ik rij nu met de airco uit omdat dan het gebonk minder is..Als je mij vraagt is het wel erg snel ik ken mensen die 4 ton hebben gereden en nergens last van hebben.
Met de aandrijflijn dan
zat ik ook al over na te denken! bedankt voor de tipHeb bij de dealer toch het idee dat ze vaak zeggen dat het normaal is. Volgens mij is het alleen maar om af te wimpelen.
Misschien een andere dealer of garage vragen voor een second opinion?
Iemand al een concrete oplossing voor dit probleem? Herken het namelijk zelf ook. Ontzettend storend! Zeker met de aircocompressor ingeschakeld!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.