Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Gelijk mooie updates aan je nieuwe ride.
De chrome rand aan de voorkant vind ik echt top uitzien. Je bent volgens mij de eerste met de smoke-achterlichten. De pedaaltjes maken het af aan de binnenkant. Ziet er goed uit allemaal!

hey die smoke achterlichten is dat gewoon kwestie van plug and play?
dus de oude losschroeven en dan de nieuwe smoke achterlampen monteren? ziet er trouwens wel fraai uit die achterlampen...hmmm ook om over na te denken :D

Oh nice hoor dan is de keuze niet moeilijk ;)
ik ga ze denk ik ook bestellen ziet er gewoon een stuk mooier uit :D haha kun je ze eigenlijk van de VW site bestellen of heeft iedereen ze van bm onderdelenshop geplukt? daar zijn ze idd te koop voor 199 euro...

ik heb die andere topic van je ook gezien dat zag er wel nice uit zeg! Rood vs. donkere lichten keuze is duidelijk gemaakt :D

Ik heb ze ook bij BM-onderdelenboer vandaan. VW Nederland kan ze nu ook leveren begreep ik van mijn dealer. Ik vroeg het nml. eerst aan hun, toen konden ze niet leveren maar gingen wel gelijk een importnummer aanvragen. Nu kan het wel via de dealer volgens mij. Qua prijs maakt het iig niet uit!

Maarre dat van rood en zwart naast elkaar vond ik zelf ook wel errug handig! :D

ja bij de dealer zal het me waarschijnlijk nog inbouw-money kosten
maar ik denk dat het wel mooi zal worden eenmaal met die smoke achterlichten...nu nog de voorkant voorzien van Xenon en Led dagrijverlichting :D? dan is die helemaal af :D

Sharky even een vraagje

die kenteken ledverlichting http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 2988wt_962 hoe fel is dat eigenlijk wel niet? ik wilde ze namelijk ook vervangen bij mijn Polo BM...maar goed jij hebt ze al ingebouwd dus kan je maybe wat foto's maken van in de nacht?

Zal morgen ffies een fotooke schieten. Het valt wel op, ze zijn een stuk feller dan standaard, wat logisch is, maar absoluut niet hinderlijk en smoelt goed vind ik! Straalt luxe uit!

Sharky zei:
Zal morgen ffies een fotooke schieten. Het valt wel op, ze zijn een stuk feller dan standaard, wat logisch is, maar absoluut niet hinderlijk en smoelt goed vind ik! Straalt luxe uit!

Ok thanks man :D
ik ga ze denk ik toch wel bestellen, maar wou een voorbeeldje zien onder een polo :)

Kheb net een mail verstuurd naar bm onderdelenshop die gasten zitten 110km van mij vandaan...hmm heb jij ze gewoon opgehaald of ook laten opsturen?
want als ik gewoon geld over maak en ze leveren niet...wat voor recht heb ik dan nog als klant? want ik heb geen order via hun website gemaakt (kan niet eens lol..)
misschien toch maar even langs rijden anders? of had je het ook via de post gedaan?

Ik heb ze opgehaald, want ik moest toch in de buurt zijn dus ik had het makkelijk!

Maar ze zijn wel te vertrouwen heb ik het idee!

Ik heb vandaag het geld overgemaakt...heb een bevestiging van ze gehad dat ze de achterlichten gaan opsturen! dus dat gaat helemaal goed komen :)
denk dat ik hem zaterdag of maandag zal krijgen...

Ps. had je nog tijd gehad om die foto's van je kenteken led verlichting te maken?

Dagrijverlichting en stadslichten in LED zijn onderweg!

Intussen heb ik nu een tijdje de OSRAM Nightbrakers, ze bevallen mij buitengewoon goed! Mot alleen nog een keertje naar de dealer om me lichtbeeld wat naar rechts te verplaatsen. Ik belicht nu ook een groot deel van het linkerweggedeelte, lijkt me niet echt de bedoeling om zo aardig voor andere weggebruikers te zijn :P

@sharky

Die zilverenstrip aan de voorkant, is dat de officiële highline strip? Of heb jij een andere strip ergens vandaan gehaald? En zelf gemonteerd? Had al op motor-talk.de het eea gevonden, maar dat type nummer (officieel onderdeel) leidde tot niets. Wellicht weet jij meer? Thanks!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!