Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Neuh, ben zuunig op me zomervelgen! Kosten een dot met knaken dus in de winter blijven ze mooi gestald! :lol: :mrgreen: Nog ff geduld hebben, vond dit de ideale oplossing ;) Dan rij ik iets minder voor lul Stick Out Tongue
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

HAHA true denk je voor die meeting dat je je zomervelgjes erop hebt?

ik zag gisteren iemand naast me staan met detroit velgen...was bij Amsterdam Arena in de buurt....waren wel dikke velgen zeg...zag hem ook wel stiekem kijk naar mijn polo ;) hahaha
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

@Sharky!
ik had vandaag die LED stadslichten erin willen monteren zonder succes ze zouden Canbus storingsvrij moeten zijn maar dat zijn ze niet :cry: (zie andere topic) welke had jij dan besteld?
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Ah volgens mij zou ik ook de LED kentekenverlichting in me stadslichten kunnen zetten...zeg maar dezelfde ledjes als die ik ook van Duitsland had besteld die hebben volgens mij geen Foutmelding (althans ik weet niet of Kentekenverlichting ook onder de Canbus Boordcomputer foutmeldingen valt)

Maar de stadslichten die jij besteld heb staat ook specifiek stadslichten bij dus denk dat het wel goed moet zijn...

deze hebben dezelfde fitting volgens mij Stick Out Tongue moet passen...
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Spannende tijden breken aan, mijn led-dagrijverlichting is binnen! Big Grin Nu hopen dat de stadslichtjes morgen binnenkomen dan heb ik een minimeet met Barry! :) En dan maar hopen dat alles werkt! Ben heel erg benieuwd! :)
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Alle buitenverlichting van de auto wordt gecontroleerd door de boordcomputer, en dus ook je kentekenverlichting.

Lampjes zijn af-fabriek hetzelfde als je voorste stadslichten dus qua canbus maakt het niet uit of je zogenaamde kenteken ledjes als stadlichten gebruikt.

Zijn ze bij je kenteken storingsvrij dan moeten ze dat als stadslicht ook zijn.
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Jeej, en zonder foutmeldingen! Big Grin (ook niet na 250km rijden vandaag) Ik ben er heel blij mee! Next, stadslichten! Deze zullen waarschijnlijk volgende week aan de beurt zijn :) Dit gaat ook met Barry gebeuren haha! :) Nogmaals bedankt voor je hulp jongen! En de handige sleutelplaats :) Goed geregeld zo!

[attachment=1:1k7ivjwr]Webversie17.jpg[/attachment:1k7ivjwr]
[attachment=0:1k7ivjwr]Webversie18.jpg[/attachment:1k7ivjwr]
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Nee, ze kosten € 14,- p/s en het overzetten is op zich goed te doen. Je haalt het zwarte plastic er voor weg (klikbaar geval), dan 2 torks losdraaien, vervolgens kan je bovenin een soort klikkertje indrukken om daarna de unit er voorzichtig uit te wrikken. Half uurtje en het was gepiept.
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Zwarte plastic klik je van de binnenkant naar buiten dan lijkt me? en die torksschroeven zijn voor de units ? Ga ze namelijk zelf ook bestellen aangezien ze geen storing geven.

Ziet het er feller uit trouwens dan de normale?
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Kijk en vergelijk: :)
file.php


Idd. naar buiten klikken en de torks zijn voor de units dat zie je vanzelf als je het plastic er af hebt. Wij hebben deze LED-dagrijlichten erin zitten:
http://www.nostino.de/hp/joomla/index.p ... &Itemid=13
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

hmm dacht dat je die van ebay.de had die link van de vorige pagina. Dit zijn ook 18 lampjes ipv 16 dus zal wel iets feller zijn. Mijn duits is niet zo goed dus ff met een kameraad die site doorlezen en bestellen. Hoe lang duurde het tot je ze binnen had?
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Nee die van de vorige pagina zijn me stadslichtjes :) Die moeten nog binnenkomen.
Deze waren net als de dagrijverlichting 27-01 besteld en afgelopen dinsdag werd ie al aangeboden. Betrouwbare site wel :)
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

en heb je de stadslichten al binnen? kben benieuwd of ze geen foutmelding geven Stick Out Tongue
wilde ze eigenlijk al bestellen alleen ja ik wil niet weer risico lopen :( dus kwacht even op jouw resultaten af Big Grin Big Grin Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!