Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

BJK zei:
Jullie gaan dus niet voor de h7 koplampen?

Nah voorlopig Osram lampjes gebruiken...ga jij de h7 lampen dan wel kopen?
anders waren mijn investering in de nightbreaker lampen voor niks :P

Ik wou eerst xenon halen (dit moet dan bi-xenon zijn met de huidige koplampen) maar dat geld geef ik liever uit aan de h7 koplampen. Ziet er gewoon veel luxer uit. Die xenon komt dan wel richting de zomer als ik eventueel op vakantie ga met de auto. Denk dat ik ze over een maand of 2 wel ga halen. Geen haast op dit moment. Dagrijverlichting is in ieder geval besteld hehe.

heeft iemand uberhaupt wel xenon in zijn Bluemotion geinstalleerd? ben wel benieuwd hoe dat samen werkt met dat start stop systeem...maybe werkt het gewoon goed who knows...

nu nog alleen ff uitpluizen over dat mistlichten stuff en het feestje is compleet :D voor weinig geld je hele polo verlichting pimpen is wel nice

Ben vrijdag naar de dealer geweest om me lichtbeeld te corrigeren, want links had ik veel meer licht dan rechts. Wat bleek, rechts stond goed en links stond op de benedengrens voor de APK. Heb nu beide af laten stellen op die benedengrens voor de APK qua lichtbeeld. Wat een wereld van verschil zeg! Laat die H7 maar zitten! Perfect licht nu! Dus heb je OSRAM, dan zou ik dit nog laten doen bij de dealer, dit levert nog zoveel meer winst op! En wil je verder zien (wat ik me niet kan voorstellen maar goed) schroef je toch gewoon je koplamphoogte omhoog ;)

hmmm ik zal nog eens een keer voor zo'n muur staan en dan kijken waar beide naar richten...is dit ook iets wat je zelf kan doen? dat afstellen?

hoeveel was je kwijt om het af te stellen?

Afstellen kost bij een goede dealer niks, het is ook een stukje veiligheid he ;)

ja sommige dealers gaan zelfs daar moeilijk over doen...konden ze je gelijk helpen? dan ga ik gelijk even langs de dealer rijden :D
heb het idee dat mijn linkerlampje meer licht geeft dan de rechter :?

Ik rij er al een paar weken mee maar heb ook de stadslichten vervangen door LED! Het is een mooie witte led en het smoelt goed icm de OSRAM Nightbrakers.

Pics:
[attachment=0:3aqp85k8]Webversie 21.jpg[/attachment:3aqp85k8]
[attachment=1:3aqp85k8]Webversie 20.jpg[/attachment:3aqp85k8]

Welke leds heb je hiervoor gebruikt? Met 2 of 3 smd?
Ik heb zelf met 2 smd hier thuis liggen, maar weet niet zeker als het wel genoeg licht geeft...

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!