Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
OK dus met die tape ging het wel goed dat plakkenIn principe hadden ze er nog opgegeten, had een spookrijder me auto niet tegen total loss aan gereden, maar zelfs toen zat hij nog deels vast!
Ik was bij de dealer geweest en die zei dat ik bij de polo aw schroef klemmen moest boren in de dorpel bij de awMet 3m tape werkt niet, gewoon dunne lijn kit over de breedte van de skirt vastplakken en onder met 3 lange schroeven vastgezet en 1 schroefje in achterste wielkast voilá
OK dus met die tape ging het wel goed dat plakken
Maar nu weet ik het volgens mij al jij had eerst volgens mij die witte polo die total loss gereden was
En heb je nu een grijze polo
Met 3m tapeAls jij de goeie 3m tape gebruikt (speciaal voor automotive) en zoals pigeon al aangeeft heel goed ontvet kun je er wel een auto aan ophangen. Heb zelf misschien wel 10 jaar rondgereden met sideskirts op m'n golf vroeger.
Haha, ja idd met 3m tape, Volgens mij was dat vroeger zelfs OEM bij de vr6 enzo..Met 3m tape
Ok bedankt voorje tipHaha, ja idd met 3m tape, Volgens mij was dat vroeger zelfs OEM bij de vr6 enzo..
Ruitenkit zit mijn spoiler mee vast, hoppa. Daar kun je aan trekken wat je wilt, gebeurt niks! Topspul.Ben je er echt niet zeker van met alleen tape.
Koop dan een tube ruitenkit, en kit hem icm 3m tape.
Dan gaat die nooit meer los
Dit is DE manier om overal een even dikke kit naat (lijmlaag) te krijgen.Ben je er echt niet zeker van met alleen tape.
Koop dan een tube ruitenkit, en kit hem icm 3m tape.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.