Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hangt af van welk model velg vind ik, iets met een rand is 18 optisch ideaal anders is 17 ook al goed. Had 18" op mijne en vond die met momenten echt te groot en te loop. Zouden bij auto's ook in half maatjes meoten beginnen, 17,5" dan is iedereen blij. [emoji16]
Ah zonde man! Ik zal opletten voor je.Afgelopen week toen die boom op mijn huis viel, heeft mijn vrouw de auto wat gehaast moeten verplaatsen voor de hijskraan. Hierbij liep de rechter voorband zo hard aan op het zijscherm dat deze mooi naar buiten is gevouwen.
Helaas nu dus opzoek naar een silkblue rechter voorscherm.
Wie een nette tegenkomt mag me er even op attenderen.
Ah zonde man! Ik zal opletten voor je.
Ander vraagje, welke velgen heb je er nu onder zitten?
Combinatie van niet hoog genoeg opgepompt en veel te brede originele bandenmaat waardoor het insturen erg beperkt is. Aangezien ze snel het parkeervak uit moest en daarvoor flink naar rechts moest sturen liep dit dus gruwelijk aan met dit als gevolg.Zuur zeg, was ze vergeten em op te pompen?
Auw. Niet via de verzekering te regelen?Combinatie van niet hoog genoeg opgepompt en veel te brede originele bandenmaat waardoor het insturen erg beperkt is. Aangezien ze snel het parkeervak uit moest en daarvoor flink naar rechts moest sturen liep dit dus gruwelijk aan met dit als gevolg.
de kleur blauw is wel mooier geworden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.