Slammed Polo BlueGT van Syste.

Ik vind 18 net een tikkeltje te groot. Met 17 en een lekker plat bandje kan ik maximaal laag. Ik lig nu met m'n draagarmen op de grond.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Haha ja ieder zen ding. Vind het wiel net te klein zo. Maatje van me zit met 18 inch 8.5 en 9.5 op schroef..
6e91b95a42c74fc67ffc4aecc8f09dde.jpg
fc1219ad3d6037411d9cfe9060155851.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: heugt en Maik
Hangt af van welk model velg vind ik, iets met een rand is 18 optisch ideaal anders is 17 ook al goed. Had 18" op mijne en vond die met momenten echt te groot en te loop. Zouden bij auto's ook in half maatjes meoten beginnen, 17,5" dan is iedereen blij. [emoji16]

Heb je helemaal gelijk in. Mijn originele GT velgen zijn ook 17", maar lijken gigantisch als de polo plat ligt. De BBSjes lijken wat kleiner.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Afgelopen week toen die boom op mijn huis viel, heeft mijn vrouw de auto wat gehaast moeten verplaatsen voor de hijskraan. Hierbij liep de rechter voorband zo hard aan op het zijscherm dat deze mooi naar buiten is gevouwen. :(
Helaas nu dus opzoek naar een silkblue rechter voorscherm.
Wie een nette tegenkomt mag me er even op attenderen.

IMG_0792.JPG

IMG_0793.JPG
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Afgelopen week toen die boom op mijn huis viel, heeft mijn vrouw de auto wat gehaast moeten verplaatsen voor de hijskraan. Hierbij liep de rechter voorband zo hard aan op het zijscherm dat deze mooi naar buiten is gevouwen. :(
Helaas nu dus opzoek naar een silkblue rechter voorscherm.
Wie een nette tegenkomt mag me er even op attenderen.

IMG_0792.JPG

IMG_0793.JPG
Ah zonde man! Ik zal opletten voor je.

Ander vraagje, welke velgen heb je er nu onder zitten?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Oei oei dubbel pech zeg :(
Zou dit voor een goede hersteller niet te maken zijn zonder te hoeven spuiten, zie verder geen
scheuren in de lak vanaf de foto. Hou het in ieder geval in de gaten als er een scherm voorbij komt.
 
Volvo  -  - 
Ik denk dat het duurder is om het te laten herstellen dan om een 2ehands scherm te monteren.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Zuur zeg, was ze vergeten em op te pompen?
Combinatie van niet hoog genoeg opgepompt en veel te brede originele bandenmaat waardoor het insturen erg beperkt is. Aangezien ze snel het parkeervak uit moest en daarvoor flink naar rechts moest sturen liep dit dus gruwelijk aan met dit als gevolg.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Combinatie van niet hoog genoeg opgepompt en veel te brede originele bandenmaat waardoor het insturen erg beperkt is. Aangezien ze snel het parkeervak uit moest en daarvoor flink naar rechts moest sturen liep dit dus gruwelijk aan met dit als gevolg.
Auw. Niet via de verzekering te regelen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!