Slammed Polo BlueGT van Syste.

Pracht ding heb je zeg! De prijzen voor het behoren tot de Polo top 5 meer dan waard! Die luchtvering staat hem echt bijzonder goed. En wat een diepe glans zeg, niet normaal! Wel mooi dat ik direct ook het resultaat kan zien van de hoogglans gespoten rooster in de bumper, wilde dit zelf ook gaan doen namelijk. Maar ben nog aan het kijken wat voor bumper ik wil. Wanneer je weer naar een meeting ga ben ik graag van de partij om hem van dichtbij te bekijken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Dank je @Bloody9angel
Die hele diepe glans (ik denk dat je doelt op de foto in de FvdM contest) moet je wel een beetje met een korrel zout nemen. Dat is meer de wondere wereld van Photoshop en Lightroom denk ik hoor. ;)
Maar ik ben blij dat ie in je smaak valt.
Als we eens op een meeting zijn, spreek me dan gerust aan.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik gok 7J, die komen er aardig getrokken op te zitten.
Ik had 195 op 9J, 185 op 7J is niet echt "aardig getrokken", gezien 195 de reguliere maat is voor 7J.
Bijgevoegd mijn oude velgen 17" 9J met 195/40 erop.

En hoe @Syste zijn Polo erbij staat denk ik toch dat het niet om 7J zal gaan en daarom ben ik zo benieuwd :fearscream:
Oh en hoeveel inch! :grin:
 

Bijlagen

  • DSC02881.jpg
    DSC02881.jpg
    374.6 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!