Emiel van Putten
Actief lid
Langzaam en schuin als het moet.
Maar het liefst drempelloos rijden..
Maar het liefst drempelloos rijden..
VW
6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Bij een Polo op air krijg je inderdaad die extra ruimte in de kast wanneer deze plat ligt.
Mijn “Achsversatzplatten” zijn binnen.
Hiermee verzet je de wielnaaf een klein stukje naar achter en omhoog waardoor het achterwiel meer in het midden van de wielkuip uitkomt. En de auto ook nog 2 a 3 cm lager.
Ook geven deze platten een camber van ongeveer 1,5 graad.
Binnenkort maar eens de Polo op de brug om het spul te monteren. Ik ben benieuwd.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Bij een Polo op air krijg je inderdaad die extra ruimte in de kast wanneer deze plat ligt.
Nu ben ik vooral benieuwd naar hoe het eruit ziet wanneer deze op rijhoogte staat.
Wat ik van mensen hoor is dat de wiel dan niet meer mooi in het midden van de kast zit.
Mocht men het eens terug willen lezen:
FB pagina heet: Hart voor auto’s - Carparazzi
Joh gewoon niet lezen, jouw auto, jouw smaak.
hahah alleen je kentekenplaat is al luxer dan de meeste mensen die reageren.Ik wel.!
Ik kan me er meestal kostelijk mee vermaken. Bak popcorn erbij en hoppah.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.