Slammed Polo BlueGT van Syste.

Mijn vrouw is afgelopen week een fuik in gereden. Oom agent was niet blij met hoe mijn kentekenplaat aan de voorzijde gemonteerd zat. Dus moest ik me gisteren op het bureau melden met het kenteken deugdelijk gemonteerd.
Dus tijdelijk zit die nu met klemmen op de grill gemonteerd.

F800B8DF-8445-49FC-BBDE-E7E2A8F4CD58.jpeg
Hoe zat hij voorheen dan? Gelukkig hebben ze met de fuik iig 1 “crimineel” kunnen pakken zeg ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Aangezien ik mijn voorbumper helemaal clean heb (kentekenuitsparing, koplampsproeiers en sleepooggat dichtgelast) zit mijn kenteken normaal met zuignappen vast.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Inderdaad, ik heb nu 2 aanhangerklemmen met een stukje tapijt er achter, met ty-wraps aan de grill gemonteerd.

Oom agent was bang dat de zuignapjes het niet zouden houden als ik op de snelweg rij. Naar mijn inzien zal de rijwind het kenteken alleen maar harder aandrukken. Maargoed, oom agent denkt daar dus anders over.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Bloody9angel en Jay511
Vandaag beide zomersets weer kunnen ophalen. Alle stoeprandschade moest eruit gehaald worden en bij de BBSen moesten nieuwe speciale ventielen in.
Binnenkort de banden er maar weer omheen draaien. De zomer mag van mij weer beginnen.

C9B1D64F-ABF0-4C80-A4FA-5C8B7898CA0C.jpeg E6B4D0D4-2572-4A7D-A973-063ED2F793B9.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Mijn vrouw is afgelopen week een fuik in gereden. Oom agent was niet blij met hoe mijn kentekenplaat aan de voorzijde gemonteerd zat. Dus moest ik me gisteren op het bureau melden met het kenteken deugdelijk gemonteerd.
Dus tijdelijk zit die nu met klemmen op de grill gemonteerd.

F800B8DF-8445-49FC-BBDE-E7E2A8F4CD58.jpeg
Ziet er sexy uit;):mrgreen:
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Is er nog een meet/show waar ik 'm tegen kan komen?
Ik organiseer samen met een paar jongens van Polo Club Holland de VAG meeting in Asten. Daar ben ik dus zeker aanwezig.
Verder zal ik denk ik wel op MIVW, Volkstylebase en de meet van VWTeamBrabant in Oss zijn..
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Blijft mooi om te zien hoeveel aandacht jij in de Polo stopt!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ben benieuwd naar de nieuwe mivw locatie

Ik ook! Het is dit jaar op AquaBest (een groot strandbad hier naast Eindhoven waar ook veel dance events gehouden worden)
Een toffe lokatie dus voor een groot Auto evenement. Als het lekker warm is kun je ook nog even een frisse duik nemen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Blijft mooi om te zien hoeveel aandacht jij in de Polo stopt!

Thanks! :)
We blijven lekker wat hobbyen zo he.
En omdat de auto gewoon als dagelijkse auto dient voor mijn vrouw, zijn schades haast onvermijdelijk. Zo blijf ik wat te doen hebben. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Nee klopt, het forum is helemaal dood. Velen zijn groter gaan rijden of op een nieuwer model overgestapt. Bij ons zat veel kennis van de 6N en 6N2. De kennis van de 6R heeft denk ik ook wat mensen doen overstappen naar dit forum. (Ikzelf ben hier stiekem ook een voorbeeld van)

De club bestaat nog wel maar bestaat eigenlijk alleen nog maar uit de organisatie van ons evenement. Het forum is eigenlijk nog online omdat we het sonde vinden om alle info weg te gooien.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!