Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja jaloezie denk ik, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.
Persoonlijk vindt ik jou polo zo laag ook niet super (als die geparkeerd staat), maar als die op rij hoogte staat is die gewoon echt dik!
Heel bizar Ruben ... Ik zag je reactie nog.
Kansloos volk zit daar op! De 250+ likes zeggen ook genoeg overigens .
Tis en blijft mijn favo
Wat een azijnzeikers zeg.. ook met het IQ van een baksteen als ze denken dat de Polo zo zou rijden
Dat wordt dan wel een hele grote foto. En echt verspilde energie want wat een domme figuren zitten daar. Mijn ogen bloeden na het lezen van zoveel onzin.kan men hier een foto vd reacties posten?
Na het gejank op FB gisteren, zijn afgelopen nacht ook nog eens alle vier mijn wieldoppen van mijn bus gestolen.
Blijkbaar had een junk €10,- nodig ofzo.
Bekijk bijlage 25840
Ik weet niet of ze passen maar ik heb nog 4 van die dingen liggen als je interesse hebt. Zo ver woon je niet van mij vandaag. Kijk maar.Na het gejank op FB gisteren, zijn afgelopen nacht ook nog eens alle vier mijn wieldoppen van mijn bus gestolen.
Blijkbaar had een junk €10,- nodig ofzo.
Bekijk bijlage 25840
Bij mij staat ie toch echt op zn wielen. Misschien dat de forumbeheerders een oplossing hebben?
De foto verklein ik vaak naar 1024 bij 768Pff dat is wel heel triest...
Heb nu even geen pc maar volgens mijn komt het omdat de foto te groot is, dan gooit het forum het om, @DeeOow had daar pas is iets over gepost
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.