Had een tijdje terug carwrapsamples aangevraagd. Heb dus nog carbon, metallic black en glans camelion wrap liggen. Even lekker klooien :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tis wel heel erg slecht voor je contactslot door het gewicht van de sleutels kan het gaan "uitlubberen" zogezegd....Ohnee hoor, valt reuze mee! ik vind het wel handig.. 1sleutelbos, als ik mijn sleutelbos kwijt ben, wat regelmatig voorkomt ben ik maar 1sleutelbos kwijt. Ipv 2.. Gelukkig vind ik ze altijd wel weer, hahaa.. En als ik weg ben met de auto, hoef ik me geen zorgen te maken, of ik mijn huissleutels wel mee heb.. Voor mij is het eerder handig, dan onhandig. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!
Is dat voor de kruisraketten?
Is dat voor de kruisraketten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.