Sleutelbos

Had een tijdje terug carwrapsamples aangevraagd. Heb dus nog carbon, metallic black en glans camelion wrap liggen. Even lekker klooien :
uploadfromtaptalk1442595226278-jpg.10550
 
Ik kwam deze topic tegen en dacht, "wat leuk".. En na een kwartier zoeken, eindelijk mijn sleutelbos teruggevonden om een foto te maken.

Autosleutel, Helaas niet zo luxe als jullie sleutel! Is ook van een Polo 6n he! ;) Voordeur (en balkondeur) sleutel, fiets sleutel, sleutel van de toegangsdeur beneden (woon in een flat), sleutelhanger van mijn hondje, sleutel van de brievenbus.
IMG_20150928_164251.jpg

Normaal zit dit schattige zeehondje er ook nog bij aan! ;P maar daar moet ik even een nieuw draad doorheen halen om hem vast te kunnen zeggen aan mijn sleutelbos..

IMG_20150928_163739.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ohnee hoor, valt reuze mee! ;) ik vind het wel handig.. 1sleutelbos, als ik mijn sleutelbos kwijt ben, wat regelmatig voorkomt ben ik maar 1sleutelbos kwijt. Ipv 2.. Gelukkig vind ik ze altijd wel weer, hahaa.. En als ik weg ben met de auto, hoef ik me geen zorgen te maken, of ik mijn huissleutels wel mee heb.. ;) Voor mij is het eerder handig, dan onhandig. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk! ;)
 
Ohnee hoor, valt reuze mee! ;) ik vind het wel handig.. 1sleutelbos, als ik mijn sleutelbos kwijt ben, wat regelmatig voorkomt ben ik maar 1sleutelbos kwijt. Ipv 2.. Gelukkig vind ik ze altijd wel weer, hahaa.. En als ik weg ben met de auto, hoef ik me geen zorgen te maken, of ik mijn huissleutels wel mee heb.. ;) Voor mij is het eerder handig, dan onhandig. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk! ;)
Tis wel heel erg slecht voor je contactslot door het gewicht van de sleutels kan het gaan "uitlubberen" zogezegd....
 
814272c13de9e70f01587dddc1b27e5c.jpg


alleen een sleutel, een bos sleutels eraan is zo slecht voor je contactslot, al menige moeten vervangen bij ons in de garage[emoji12] [emoji12] [emoji12]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!