Emiel van Putten
Actief lid
Ja dat had er op moeten zitten voordat je alle tekst uit je berichten haalde.
VW
6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jawel de onderlip van de voorbumper en de achterbumper van de bluemotion is toch ook anders ?
Tsja.
Enerzijds kun je je afvragen waarom iemand hier lid wordt. Om z'n Polo te showen, om informatie in te winnen en om ideeën uit te wisselen. Dan moet je wel tegen enige kritiek kunnen en over smaak valt niet te twisten. Wat dat betreft moet je gewoon, zoals pigeon terecht opmerkt, dingen van je af kunnen laten glijden.
Anderzijds vind ik ook dat wij als community open moeten staan voor andere ideeën. Wil iemand roze velgen op z'n gele Polo... lekker doen. Lekker anders. Wil iemand anders een compleet R-Line pakket op z'n kale bluemotion zetten, dan wint ie daar een paar keer foto van de maand mee. Wil weer iemand anders LED in z'n koplampen zetten, vertellen we ze wel dat dat een slecht idee is, maar we laten het gaan. Het is niet verboden. En zelfs dingen die op het randje van verboden zijn (achterlichten tinten, emmissie apparaten ongedaan maken) bespreken we hier gewoon.
Ik vind dat we als community wel opbouwende kritiek mogen geven, maar nog belangrijker is dat we mensen in hun waarde laten. Ik vind niet dat we dat hier genoeg gedaan hebben. Je mag je mening hebben, ben ik hartstikke voor, niks irritanter dan mensen zonder mening, maar zorg wel dat je weet wanneer je deze wel en niet moet uiten.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking en we gaan hier actief tegen optreden.
Nee, achterbumper van deze polo is dezelfde als de standaard bluemotion. Er is alleen een gat uitgezaagd om daar vervolgens de uitlaat te plaatsen. Verder was dit volgens mij een standaard voorbumper met een bluemotion onderlip. Maar dat kunnen we niet meer controleren omdat de foto's verwijderd zijn.
Ja, precies deze bumpers!
"Anne" gaat helemaal over de zeik haha. Ben even een verhaaltje met haar begonnen of ze mij kan uitleggen wat het R-Line pakket de auto nou 'beter' maakt of wat dit mij bied.
Tot nu toe zegt ze dat de auto R-Line is omdat het een sportonderstel heeft waardoor hij verlaagt zou kunnen zijn.
Conclusie, Anne snapt er niet zoveel van en gaat het nogmaals uitzoeken, linkje naar de configurator van VW, succes!
Gehe zou ik wel doen, zielig voor Anne.Ik denk dat ik Anne maar met rust laat![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.