HoMi
Premium lid
Welkom en nette Polo !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gister avond na 2,5 week m'n auto light conversion kit binnen gekregen en geïnstalleerd. Echt een fluitje van een cent, hoefde alleen de schakelaar er uit te klikken en de nieuwe er in te steken en het blokje aan de achterkant paste er zo in zonder extra draden etc.
Inmiddels even lopen spelen met de instellingen, alles werkt zoals het hoort. Groot licht nog niet getest, ben ik vergeten.
Het enige waar ik nog niet helemaal uit kom is waneer ik de auto ontgrendel de verlichting gaat branden. Ik volg de instructie's; auto op contact, na 10 sec van contact af, auto lock, 2 min wachten, auto unlock, resultaat: lichten gaan branden. Hierna moet ik de schakelaar op auto, 0 auto 0, auto 0 instellen, dit gedaan maar vervolgens is het niet geactiveerd.
Iemand een idee wat er mis gaat? En hoe stel ik de tijd in? Hij blijft nu 30 sec na branden en wil graag 60 sec.![]()
Hier was ik inderdaad bekend mee. Maar het lijkt mij ook wel leuk om ze zelf bijv. Op te schuren en polijsten. Namelijk geen bedrijf gevonden in de buurt die CNC velgen afdraaid.
Maar sinds wanneer zijn emblemen ccm3 afhankelijk? Je kunt toch ook bijv een bmw 320d compleet M uitgevoerd krijgen?. Ik vind zulke dingen echt onzin. Zolang het goed gedaan word kan het. Ik krijg van iedereen de vraag of het een ECHTE is?!
Ik kan je ervan verzekeren dat dit niet fabriek af is.Ik heb even onder de auto gekeken en er staat toch echt heel groot: VW AG ES BS D17 600 120 op dus ik ga er vanuit dat dit fabriek af gedaan is.
Ook heb ik na aanschaf meteen een touch bluetooth module gekocht voor in de houder, deze zat er niet bij bij de aankoop. Alles werkt prima, Telefoon via het navi scherm en spotify luisteren onderweg.
MAAAARRRR..... elke keer waneer ik de auto op contact zet gaat deze een heel lul verhaal houden in het Duits en wil alle menu's doorlopen die te doen zijn op spraak herkenning. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? Is echt om gek van te worden...!
Welkom!
Maar GTI emblemen op een 1.2? Niet mijn ding.
Voor de velgen zou je kunnen kijken naar wat een beurtje afdraaien op de CNC machine doet. Volgens mij is dat mooi te doen voor jouw type velg.
Maar sinds wanneer zijn emblemen ccm3 afhankelijk? Je kunt toch ook bijv een bmw 320d compleet M uitgevoerd krijgen?. Ik vind zulke dingen echt onzin. Zolang het goed gedaan word kan het. Ik krijg van iedereen de vraag of het een ECHTE is?!
Nounou, de voorbumper en achterbumper, zijskirts en dakspoiler zijn niet van een GTI en dat is zeer duidelijk te zien.
Ook je remmen voor en vooral de trommelrem achter verraadt dat het geen echte GTI is.
Ja, maar dit is nog een aardig kosten plaatje, gezien je witte polo zou zwarte gedipte velgen ook wel mooi staan, plastidippen is goedkoop en makkelijk zelf te doen.
Hier was ik inderdaad bekend mee. Maar het lijkt mij ook wel leuk om ze zelf bijv. Op te schuren en polijsten. Namelijk geen bedrijf gevonden in de buurt die CNC velgen afdraaid.
"Anne" gaat helemaal over de zeik haha. Ben even een verhaaltje met haar begonnen of ze mij kan uitleggen wat het R-Line pakket de auto nou 'beter' maakt of wat dit mij bied.Volkswagen POLO 1.4 TDI R-Line Highline Automaat
€ 13.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1200568...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
Als je eens wil lachen .... Met deze kun je via de marktplaats site chatten. Vragen of het wel een r-line is... Vragen of de highline niet standaard climatronic heeft... En zilveren Interieurlijsten... En sportstoelen... En zou de 6C niet alleen als 5 deur komen in NL?
dit. ieder zn ding.Maar goed, ieder z'n ding en die z'n ding hier lekker deelt. Das ook weer het mooie van de community![]()
Ik begrijp het niet helemaal. Een forum word meestal gemaakt om dingen te delen... afgezeken worden omdat ik een polo heb gekocht wat geen echte GTI is.. zo heb ik het ook niet gezegd. Ik snap het punt niet... jammer... was het op het fiat forum toch gezelliger of komt dat omdat mijn vorige auto wel echt ALLE opties had zodat andere mensen zich niet “beter” voelden...
Ik zal mijn profiel dan verwijderen zodat mensen hier zich niet beledigd voelen omdat ik in de omschrijving neer heb gezet “[GTI - LOOK]”![]()
Je hebt gezegd dat mensen jou vragen of het een echte GTI is, waarop ik reageerde dat het wat vreemd is dat mensen dat vragen gezien er zoveel aan jouw auto anders is dan een echte GTI.
Met alleen andere velgen en gril logos op de klep er af is hij ook niet meer te herkennen als bm.de liefhebber of beetje autokenner ziet inderdaad na 1x kijken wel dat het niet klopt een andere uitlaat, detroit velgen een andere grill en een stickertje maken het inderdaad nog lang geen gti
maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je auto er naar mijn mening leuker & opvallender uitziet dan een standaard bluemotion
Met alleen andere velgen en gril logos op de klep er af is hij ook niet meer te herkennen als bm
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.