Heb je geen problemen met de DSG die slipt met zoveel koppel? Ik had begrepen dat de DSG7 dat niet echt aan kan.
Welke uitlaat heb jij genomen? Non Resonated of Resonated?Normale prijs voor Milltek + tuning = 2650€
Weet bijna wel zeker van niet.
Een dude uit de UK rijdt op een water/methanol mengsel. Scheelt best aardig wat maar ik zou het lekker op de normale benzine houden, goede RON98 of hoger indien je het kunt krijgen.
Niet teveel gekke dingen meer doen na de Stage 2. Het is en blijft een 1.4, ga je er teveel van vragen is het zo kapot, zeker de DSG bak.
mooie waardes hoor !! , hoe doet de DSG het of is deze ook aangepast ?
Welke uitlaat heb jij genomen? Non Resonated of Resonated?
Ja wel, hij heeft er een beetje bij gedaan in de tank....Hij zal je zelf wel vertellen waarom wanneer je bent geweest. Advies is wel om nu alleen 98 te tanken zodat hij beter loopt. 95 verliest hij vermogen en loopt dan niet zo lekker, goedkope pompen worden helemaal afgeraden.
Gelukkig is er een BP pomp bij mij in de buurt die 98 heeft.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.