Weer mooie toevoegingen aan je GTI
666??? you devil!!
Ik zie dat je de stabi meteen in de meest agressieve stand hebt staan? Bevalt het?
We all have a little devil inside hahaha....
Het bevalt super. Zaterdag nog een gechipte Golf GTI (de oude van me neef, 245pk) het nakijken gegeven in de bochten. Dat ding plakt in de bochten....moet wel zeggen je gaat steeds verder je grens opzoeken dus ik moet me een beetje gaan inhouden. Je pakt de bochten al snel 10-20 km harder dan normaal.
hoe heb je de swaybar bevestigd?? ik zie dat die bevestigd wordt op de ophanging van de schokdemper. dan moet de druk er toch af??
Tijd voor n on board filmpje van de next level (-:
Wauwi!! Dat ziet er allemaal heel goed uit! Wanneer ga je een grotere intercooler plaatsen??
:shock: Wat een vette bak zeg gewoon gruwlijk!! ik vind de gti bumper/ondergril toch mooier dan die van een r-line en ik dacht eerst dat je je velgen had gespoten maar zag dat je ze aan je neef had gegeven.
Mijn complimenten
Deze kuipstoelen zien er strak uit . Zijn dit niet dezelfde kuipstoelen die ook in de Golf 5 R32 zitten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.