Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja zeker weten..maar dat komt wel goed. gewoon ruim parkerenAlessandro zei:Aight zien er dik uit! Wordt wel oppassen met stoeprandjes..!![]()
nickrsd zei:ik wil ook miss 18inch onder mn BM douwen... is dat te doen? want k wil eigelijk niet een verlaging ondergaan.. zou dit staan zonder te verlagen een BM+ 18uinch? zonder verlaging.. of krijg je dan te veel ruimte...?
enzolino zei:hahah, grappig man nog niet eens je auto maar wel allemaal spullen bestellen! Be relax men! Als ik jou topic lees denk ik alleen maar (Ik ga Hard, Ik ga Lekker, Ik ga Los!_ hahahah :evil:![]()
Mauri zei:Wat is dan de voorgeschreven banden maat op de velgen? Getrokken ziet er damn nice uit!
enzolino zei:Ik hoop dat de tyd wat korter voor je zal zyn man! Kan je eindelijk aan je project beginnen voor de zomer! Haahhahhaer zyn heel veel moglijkheden
think different
hahah
Snowdude zei:Ze zeggen dat er 215/35/18 op zou moeten maar 205/35/18 is ook mogelijk....dat laatste heb ik dus gedaan omdat ik de band een beetje getrokken wilde hebben.
Tis wel meer stoeprandgevoelig dus extra opletten dan maar.
Mauri zei:Snowdude zei:Ze zeggen dat er 215/35/18 op zou moeten maar 205/35/18 is ook mogelijk....dat laatste heb ik dus gedaan omdat ik de band een beetje getrokken wilde hebben.
Tis wel meer stoeprandgevoelig dus extra opletten dan maar.
Ja man, wil ik ook op me volgende velgen hebben vandaar!
Ik nog zoeken naar schuine wand banden wahahah! :geek:
Yas zei:Ziet er allemaal geweldig uit, Snowdude. Ben hier al een tijdje niet meer geweest, dus had nog een hoop in te halen wat berichten betreft. Ben erg benieuwd, wanneer kan je je polo ophalen!? Ik ga vrijdag wat nog wat papier tekenen e.d. en een week later kan ik 'm ophalen. Ik wacht nog even met "18 velgen, dat doe ik als de lol eraf is (van m'n 17")En ik ben als de dood dat m'n vrouwtje m'n velgen zoals gewoonlijk naar de klote helpt... ook nog ff sparen want ik heb nog andere prioriteiten als m'n aanstaande auto
Groetos Yas
Maik zei:Je hebt in elk geval al vast een halve auto liggen ondertussen :lol:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.