Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude's Polo GTI - Nog 5 weken tegaan..Logo's binnen!

Maik zei:
Maar wat een mooie dag zal dat worden, eerst al je wagen in ontvangst nemen. En dan ook meteen goed sleutelen Big Grin Je zou voor de lol meteen ff langs VW moeten rijden en dan wat vragen over je auto. Ze herkennen hem niet meer terug Stick Out Tongue

Ze kennen me daar nu wel een beetje.... Standaard bij Ruben bestaat niet (lol) :mrgreen:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - Nog 5 weken tegaan..Logo's binnen!

Mooi hoor Snowdude,

waar haal je al die accessoires vandaan? Heb je misschien wat linkjes van sites die dit soort dingen leveren? (ik ben hier echt helemaal niet in thuis en ik kom altijd weer bij ABT terecht). Ik kan mijn polo woensdag ophalen, was oorspronkelijk vrijdag Big Grin Groetos Yas
 
Re: Snowdude's Polo GTI - Nog 4 weken dan gaat hij in produc

of met een heel vaste hand een dunnerstreepje door het zwarte zetten in een kleur naar keuze? Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Snowdude's Polo GTI - Nu officieel week 30 in productie.

Heb m'n polootje nu sinds afgelopen woensdag en het rijdt als een zonnetje. Wat een heerlijke wagen zeg, wat een powerrrrr! Van zo'n aankoop kan niemand spijt krijgen. Nu maar eens goed nadenken, hoe ik mijn auto ga beletteren (moet toch een beetje reclame maken voor mijn reclame- en beletteringsonderneming). P.s. wie heeft het ultieme adres voor chiptuning (in de toekomst) en wie weet wanneer zoiets het beste kan doen, i.v.m. de kilometerstand e.d.? Big Grin Groetos Yas
 
Re: Snowdude's Polo GTI - Nu officieel week 30 in productie.

Yas zei:
Heb m'n polootje nu sinds afgelopen woensdag en het rijdt als een zonnetje. Wat een heerlijke wagen zeg, wat een powerrrrr! Van zo'n aankoop kan niemand spijt krijgen. Nu maar eens goed nadenken, hoe ik mijn auto ga beletteren (moet toch een beetje reclame maken voor mijn reclame- en beletteringsonderneming). P.s. wie heeft het ultieme adres voor chiptuning (in de toekomst) en wie weet wanneer zoiets het beste kan doen, i.v.m. de kilometerstand e.d.? Big Grin Groetos Yas

Zijn al een aantal topics over. viewtopic.php?f=12&t=1708&start=20
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!