Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - the countdown!

OMG hahahaha, saank je bent wel vroeg op hoor hé :mrgreen: wel goed he dat de Topic nu extra gevuld zal worden! Zeer spannend :). Hij staat nu te wachten onder een doek Big Grin Haal je em bij M.de Koning ? :mrgreen:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - the countdown!

Snowdude zei:
Hahaha..goser ik was al om 4 uur wakker :roll:

Jep...haal hem op bij MdK. Dealer stuurde al een sneak preview picture gistermiddag.

hahahahah, 4 uur wajoo ik 5 hahah, maar die sneak preview maakte je helemaal gierig huh Stick Out Tongue stuur pb als je em hebt hahah met pic erbij Stick Out Tongue :mrgreen:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Yes we got him!

hahaha Bas, zo erg is het ook weer niet. Ze zien me al aankomen daar..al weten ze dat mijn auto's nooit lang standaard blijven.
Dit is wel de snelste aanpassing die ik ooit heb laten doen met nog geen 60km op de teller.
Maar hij heeft nu een beetje de Cross Polo look (vooral nu met de velgen) en dat is niet mooi vind ik.
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Yes we got him!

WAAAUUUUUWWWWWW heb deze zojuist in het echt mogen bewonderen!

Sprakeloos! alweer! :mrgreen: i need to sell my car and buy something else Stick Out Tongue i think :roll:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Yes we got him!

WAAAUUUUUWWWWWW heb deze zojuist in het echt mogen bewonderen!

Sprakeloos! alweer! :mrgreen: i need to sell my car and buy something else Stick Out Tongue i think :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!