Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Yes we got him!

Snowdude zei:
enzolino zei:
WAAAUUUUUWWWWWW heb deze zojuist in het echt mogen bewonderen!

Sprakeloos! alweer! :mrgreen: i need to sell my car and buy something else Stick Out Tongue i think :roll:

Hahaha Enzo was het zo erg dat je het twee keer moest plaatsen :mrgreen: :mrgreen:


dat ging per ongeluk man Big GrinBig Grin vandaag weer ff snel shots gemaakt ik plaats zo eentje op mijn page.

Hebbie morgen tijd? Rijden we ff richt klein dorpje ofzo
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - pictures

:mrgreen: Hoe duur was dat geintje Peter??[/quote]

Het viel mee hoor 40euro maar, ik heb er nog wel 2 tegoed uit Frankrijk toen ik terug kwam uit Spanje waarbij er 1 foto gemaakt is met 150km/u digitaal.....
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Full picture on p18!!

:shock: My Dream!!!! Hebbe hebbe hebbe Big Grin

Mocht je een keer in de buurt zijn, kom vooral op de koffie, ga naar de wc en laat de sleutels dan aub op de salontafel liggen ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!