Snowdude
Bekend lid
Zie hem dan graag verschijnen voor de verlaging kan k hem in het mooie eggie bewonderen
Komt vast goed met de verlaging die jij eronder gaat zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie hem dan graag verschijnen voor de verlaging kan k hem in het mooie eggie bewonderen
ThanksBen ik nog op tijd? Proficiat met de waggie Snowdude!
Mak Wolf 18 inch...voor nu dan. Zal van de zomer wel gaan kriebelen om er iets anders onder te gooien.welke 18 inch heb je besteld dan? niet de brescia waarschijnlijk?
Oh echt ja vond je die mooier dan de Brescia? nou geeft ook niet gelukkig beide een andere smaak haha!Mak Wolf 18 inch...voor nu dan. Zal van de zomer wel gaan kriebelen om er iets anders onder te gooien.
Oh echt ja vond je die mooier dan de Brescia? nou geeft ook niet gelukkig beide een andere smaak haha!
ja dat zit erbij.Even een beleefd bedoelde vraag richting Mark of wie het eerst antwoord. Hoe zit dat met uitlijnen, is dat ook gelijk gedaan?
Ben zelf ook bij Mark geweest, dan wel thuis voor vcds, dus deze locatie ken ik niet. Was benieuwd
Ziet er veel beter uit, wat kost zoiets nou? Zou dit evt ook wel willen in de toekomst op de 6C
Ziet er veel beter uit, wat kost zoiets nou? Zou dit evt ook wel willen in de toekomst op de 6C
Dank je wel voor het vertrouwen in me. Hij staat er echt super bij maar zo moeten ze niet afgeleverd worden hoor anders heb ik niks meer te doen.
Hier heb ik de foto's waar je het hoogte verschil nog beter kan zien:
@VM407 mail me even of whatsapp me even hierover
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.