Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sport onderstel is op de AW highline standaard voor alle benzines behalve de 1.0 MPI zoals een paar post hiervoor staat in de brochure, voor de diesel geld weer wat andersSport onderstel is extra , ik heb ook een highline en daar was het niet bij in .
Zelf bij Polo 6C Gti is het niet standaard.
Zon onderstel op de Polo moeten ze nog uitvinden die met een druk op de knop verlaagt![]()

Geen meerprijs in de configurator? als ze in hun brochure aangeven dat het niet standaard is op de 1.6tdi en de 1.0mpi zal dit echt wel wat kosten hoor.Nou lelijk, kom er inderdaad achter dat het een optie is. "Geen meerprijs" ook nog.
Waarom dat niet geselecteerd is is mij een raadsel, dealer adviseert wel de R-line exterieur, maar dan niet deze optie...
Kan dit achteraf eenvoudig nog toegevoegd worden, of heb ik gewoon pech? Misschien volgende keer een andere dealer zoeken, als ik wist wat ik nu weet over de polo had ik zeker andere opties gekozen, iets waarbij de dealer mij gewoon beter had moeten adviseren in mijn opinie.
Kan dit achteraf eenvoudig nog toegevoegd worden, of heb ik gewoon pech?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.