Sport select onderstel

Sport onderstel is extra , ik heb ook een highline en daar was het niet bij in .

Zelf bij Polo 6C Gti is het niet standaard.
Sport onderstel is op de AW highline standaard voor alle benzines behalve de 1.0 MPI zoals een paar post hiervoor staat in de brochure, voor de diesel geld weer wat anders
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nou lelijk, kom er inderdaad achter dat het een optie is. "Geen meerprijs" ook nog.
Waarom dat niet geselecteerd is is mij een raadsel, dealer adviseert wel de R-line exterieur, maar dan niet deze optie...

Kan dit achteraf eenvoudig nog toegevoegd worden, of heb ik gewoon pech? Misschien volgende keer een andere dealer zoeken, als ik wist wat ik nu weet over de polo had ik zeker andere opties gekozen, iets waarbij de dealer mij gewoon beter had moeten adviseren in mijn opinie.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 7DSG 
Nou lelijk, kom er inderdaad achter dat het een optie is. "Geen meerprijs" ook nog.
Waarom dat niet geselecteerd is is mij een raadsel, dealer adviseert wel de R-line exterieur, maar dan niet deze optie...

Kan dit achteraf eenvoudig nog toegevoegd worden, of heb ik gewoon pech? Misschien volgende keer een andere dealer zoeken, als ik wist wat ik nu weet over de polo had ik zeker andere opties gekozen, iets waarbij de dealer mij gewoon beter had moeten adviseren in mijn opinie.
Geen meerprijs in de configurator? als ze in hun brochure aangeven dat het niet standaard is op de 1.6tdi en de 1.0mpi zal dit echt wel wat kosten hoor.
Wellicht ziet de configurator dit fout. als het niks koste zat het er wel op is mijn ervaring. bij mijne stond deze optie namelijk ook open, en vermeld als geen meerprijs, niet aangevinkt want is standaard op de GTI. maar hij zit er wel op. denk de prijslijst leading is hierin met standaarden
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Sport Select was in eerste instantie, toen ik de Highline eind oktober 2017 bestelde, geen optie voor de Highline.
Daarna is het in plaats van GEEN optie ineens STANDAARD uitvoering geworden, voor de Highline. Voor mij was het dus even onduidelijk wat ik ging krijgen, maar ik heb dus een Highline zonder SportSelect en ik heb er geen moment spijt van. De comfortstand van SportSelect schijnt namelijk toch nog iets strakker geveerd te zijn dan helemaal zonder SportSelect optie. In combinatie met 17 inch rij ik nu lekker als op een vliegend tapijtje ;)
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!