Waarom niet ... bij mij werkt het ook.Edit lees net 2e pagina en gaat niet werken denk ik [emoji20]
Kwestie van even proberen dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom niet ... bij mij werkt het ook.Edit lees net 2e pagina en gaat niet werken denk ik [emoji20]
Het valt me op dat alleen bij de 6C deze "altijd" werkt, omdat zij een uitgebreide teller hebben.
Eentje met een mooiere display waarvan je ziet welke deuren open zijn etc.
Ook hier is het dus meer toeval als dat een regel voor te schrijven is.dat klopt niet helaas, ik was bij TCL voor deze zelfde aanpassing en toen lukte het ook niet. Ik heb zelf ook de 6c..
Dennis, zoals je al leest is het erg verschillend of er al dan niet het gewenste resultaat valt te behalen. Kwestie van proberen dus.VW Polo 6r gti bj eind 2011? bij JD kon hij niet een 1,2,3 vinden? is het mogelijk
Op de 6C staat die gewoon aan. Voor de 6R heb ik hier geen ervaringen mee maar er zal vast iemand meer over kunnen vertellen.Kun je met adaptations ook bijvoorbeeld de olietemp op "aan" zetten ??
gevonden op you tube
Wie durft
Staging lukt bij mij helaas niet..
Is er iemand uit omgeving Almere, die dit voor mij zou kunnen doen?
Nope helaas werkt het bij mij ook niet[emoji20]Waarom niet ... bij mij werkt het ook.
Kwestie van even proberen dus.
Inderdaad ... dan heb je gewoon pechAls de melding 'channel not available' verschijnt bij zowel 'staging' als 'indicator celebration' heb je gewoon pech denk ik?Dit bij een GT teller (tot 280 km/h en multifunctioneel)
De logica wanneer het wel en wanneer het niet gaat ontgaat mij ook volledig.Vreemd, dacht dat alle BlueGT tellers dit ondersteunden. Die van mij is van vrij ver in het begin (april 2013, eerste zijn in December 2012 geleverd) en daar werkt het prima op.
gelukt ?Kga het ook proberen! [emoji14]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.