Wicko071
Bekend lid
Nog geen tijd gehad bro..gelukt ?
Miss vanavond!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog geen tijd gehad bro..gelukt ?
Staging werkte niet maar bij indicator celebration wel.
Nopeeeeegelukt ?
Heb jij m op staging geprobeerd of indicator celebration?Nopeeeee
Op celebration.. Wilt het op staging ook weleens lukken?Heb jij m op staging geprobeerd of indicator celebration?
Bij mij werkte staging ....Op celebration.. Wilt het op staging ook weleens lukken?
Batterij van me lappie was leeg [emoji14] dus heb het gelaten..
Anders morgen ff proberen..
Maar jij hebt een 6C.. Morgen ff kijken of het op mijn 6R werkt..Bij mij werkte staging ....
Ligt ook aan de VCDS versie die je hebt, ik heb zelf versie 12.12 en die doet het op de meeste tellers het wel terwijl de versie van Jan (ook hier op het forum) het niet deed bij mijn auto.Vreemd, dacht dat alle BlueGT tellers dit ondersteunden. Die van mij is van vrij ver in het begin (april 2013, eerste zijn in December 2012 geleverd) en daar werkt het prima op.
Da's vreemd ... nooit gehoord dat de VCDS versie ook nog van invloed was.Ligt ook aan de VCDS versie die je hebt, ik heb zelf versie 12.12 en die doet het op de meeste tellers het wel terwijl de versie van Jan (ook hier op het forum) het niet deed bij mijn auto.
Is altijd te proberen.Is wel een aardig 'hebbedingetje', needle sweep Ik heb er de ballen verstand van hoor maar........is zoiets ook mogelijk voor een Polo 1.2 TDI bluemotion 2011?
Als je het de moeite waard vind om naar Groningen te komen wil ik het wel proberen met versie 12.12Hier wil het ook niet via de staging.....de optie in het filmpje heb ik niet met mijn VCDS 11.3 versie. Dus helaas[emoji26]
Als je het de moeite waard vind om naar Groningen te komen wil ik het wel proberen met versie 12.12
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.