Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

Johan zei:
ja, meen dat ooit eens op polo9n.info gezien te hebben, dan wordt de luchthapper en buis naar je luchtfiler toe groter voor betere luchtdoorstroming, dat icm een powerfilter zul je toch ook iets van moeten merken dan denk ik!

Dit ben ik ook eens tegen gekomen, kan het zo snel alleen niet vinden. Bleek wel een verbetering te zijn.
 
Re: Starsky's 9N3

starsky zei:
390 euro, was er om 12 uur en om kwart voor 2 reed ik weer weg.

Ondertussen paar auto's op de rollerbank bekeken en eten gehaald, de tijd was ook zo voorbij..

Tis wel veel geld, maar daar heb je dus ook heel wat meer paardjes voor en nog beter: meer Nm!

Jammer dat het bij mijn Polo dat niet kan (lees: geen turbo) Maar ik ben zeer tevreden met de 100 paardjes in het vooronder hoor! ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!