Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

Klinkt als vocht in de auto... Even een keertje goed warm stoken en warm houden en kijken of dat helpt?

Had daar ook erg veel last van bij mijn vorige wagen... Als ik die ff een rit van een uur goed warm gestookt had was het weer een weekje goed en dan mocht ik weer zweten Stick Out Tongue
 
Re: Starsky's 9N3

@ Johan: Ik heb er vrijwel geen last van, alleen als het mistig is heb ik een waas aan de binnenkant van de auto staan maar die is zonder de airco te gebruiken ook binnen minuutje weg. Pas als het vriest zal ik denk ik de airco nodig gaan hebben voor het schoonmaken van de voorruit...

@ Starsky: Gewoon eens proberen of het uitmaakt als je de auto een keertje goed warm gestookt hebt op een lange rit :) Maakt dat niet uit dan is het wel vlotter aangenaam in de auto als je de airco ervoor gebruikt Stick Out Tongue

Overigens... ben ik scheel of kan ik nergens een link vinden naar die specifieke armleuning die jij ingebouwd hebt? Op "mittelarmlehne" zoeken geeft iets teveel resultaten :lol:
 
Re: Starsky's 9N3

Zo'n armsteun staat ook nog een keer in de planning bij mij. Is toch wel fijn als je je armpje kwijt kunt onder het rijden :). Nu heb ik m iedere keer op de handrem rusten maar dat is te laag.
 
Re: Starsky's 9N3

PoloBas zei:
Zo'n armsteun staat ook nog een keer in de planning bij mij. Is toch wel fijn als je je armpje kwijt kunt onder het rijden :). Nu heb ik m iedere keer op de handrem rusten maar dat is te laag.
Ik heb zelf deze armsteun in de Polo. Online gekocht bij Cargoods. Heb er helaas wel lang op moeten wachten, omdat ie niet voorradig was met stoffen bekleding.
Armsteun_Polo_9N.jpg
 
Re: Starsky's 9N3

Mij bevalt ie uitstekend. Ik heb de armsteun alleen maar omlaag staan. Klap m eigelijk nooit omhoog. De kwaliteit zal uiteraard niet dezelfde zijn als een kamei, maar daar is de prijs van €49,- ook niet naar.
 
Re: Starsky's 9N3

Je demonteert het huidige opxetstuk dat om je handrem zit. Kan je er van af trekken, want dit zit geklemd. Vervolgens plaats je de armsteur op dezelfde plek en schroef je 2 zelftappertjes aan de achterzijde van de armsteun. Klaar!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!