Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

Ik had roosters zonder mistlampgaten overgenomen van iemand hier van het forum (Maik misschien? weet niet meer) zonder de intercooler gaten erin. Met een simpel breekmesje kom je makkelijk door dat (zachte) plastic heen :) Je kan zonder problemen weer luchtgaten erin maken.

Tip: Gebruik juist GEEN dremel, enige wat de dremel doet is het plastic smelten en lelijke smelt bubbels en sporen achterlaten.
 
Re: Starsky's 9N3

Fludizz zei:
Ik had roosters zonder mistlampgaten overgenomen van iemand hier van het forum (Maik misschien? weet niet meer) zonder de intercooler gaten erin. Met een simpel breekmesje kom je makkelijk door dat (zachte) plastic heen :) Je kan zonder problemen weer luchtgaten erin maken.

Tip: Gebruik juist GEEN dremel, enige wat de dremel doet is het plastic smelten en lelijke smelt bubbels en sporen achterlaten.

Dat waren inderdaad die van mij.
 
Re: Starsky's 9N3

starsky zei:
Gister de achterremmen weer eens schoongemaakt, mogelijk piept ie niet meer zo erg.

Hoe heb je dit precies gedaan, die van mij maken ook een piepend geluid, weet niet of het aan de roest ligt of dat mijn remblokken achter echt op zijn, en hoe ik dan makkelijk die blokken kan vervangen.
Heb al een keer het wiel eraf gehaald maar ik kreeg die roestige kap er niet af :?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!