Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

Dat vroeg ik mij ook al af of je dat idd zelf kan of niet... Mijn auto heeft een long-life beurt gehad en volgens de handleiding kan de boorcomputer daar niet op ingesteld worden (max 15.000km)... Ik zal deze tussendoor ook een keer moeten resetten :P

ja dat kan dat zit in elkaar met op en van contact af zetten en dan de resetknop voor de dagteller induwen/uitrekken en/of links rechts draaien/gedraaid houden. Ik weet echter niet exact hoe het moet omdat ik dat gewoon met de VAG-PC doe resetten.

Je kunt de stekkerhuisjes los bestellen bij de dealer, even de ijzeren kabelvoetjes er uit halen met een degelijke stekkertrekker (bijvoorbeeld van Hazet). Dan nieuwe stekkerhuisje pakken daar de pinnetjes inklikken en klaar. Bestelnummer van de stekkerhuisjes kun je vinden op ETKA of even iemand vragen of die bij zijn Polo van na bouwjaar 2006 het onderdeelnummer van het stekkerhuisje wil posten. Waarschijnlijk heb jij het kabelboompje voor de 9N ipv de 9N3 en die hadden een andere aansluiting voor de lampen verder is de kabelboom volgens mij exact het zelfde.

Ben ook erg tevreden!

Zit alleen nog te denken aan de rechteronder rooster. Bij de originele zat daar een stuk achter voor luchttoevoer. Die kon ik bij deze niet vastzetten.
Zou het noodzakelijk zijn dat dat stuk voor de luchttoevoer er weer achter komt te zitten?

Ik had al gekeken met Etka naar stekkerhuisjes maar dan kan ik niets vinden. Ik denk trouwens niet dat ik een stekkertrekker heb kan het dan ook met een anders iets..?

Ziet er zeer strak uit, het hele neusje oogt een stuk stoerder. Die stekkers zijn standaard, bij de dealer weten ze exact welke je moet hebben. enne hoe kan het dat jij ETKA op je pc hebt ?? dat wil ik ook wel :)

@ Wpolo, (er zit een edit knop bij al je berichtjes dat hoef je niet opnieuw een berichtje eronder te plaatsen. Dit houdt het forum wat overzichtelijker ;) )

Wat ik "vroeger" deed is in de sleufjes twee hele dune spijkertjes steken of twee naaldjes. Is wel hoop gefrunik en geploeter met de stekkertrekker is meest handig en een fluit van een cent, ideaal voor iedere toekomstige klus aan je auto ik heb er ooit een gekocht van Hazet (€20,00) en heb het al 10 keer terug verdiend. Misschien als je de mannen van de dealer lief aankijkt mag je even gebruik maken van hun trekkertje, ziet er uit als een schroevendraaiertje met aan het einde een y vormig vorkje. met redelijk dikke pootjes die exact in de uitsparingen passen.

Ik heb die huisjes voor de mistlampen vorig jaar nog nieuw gehaald bij de dealer(voor de schadeauto die nu in delen de deur uit gaat) maar kon zo 123 even niet terugvinden wat de onderdeelnummers waren geweest. Misschien dat iemand hier op het forum even onder zijn auto wil klimmen en je het nummer kan toespelen?

Jij hebt een TDI toch, de intercooler vindt die extra frisse lucht (daar is de geleiding voor) wel lekker immers koudere inspuitlucht zorgt in combinatie met juiste hoeveelheid brandstof ook voor meer motorvermogen (hoewel je dat in de praktijk nauwelijks zult merken)vandaar de intercooler anders had er alleen een turbo opgezeten ;-) .

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!