Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

Oke dan kijk ik het even aan met de luchtgeleiding..
Vanmiddag nog gekeken naar een stekkertrekker van hazet maar kan daar niets over vinden.
Zal van 't weekend nog wel even verder neuzen in Etka voor goede stekkernummer, misschien kom ik wel verder..

Grill en roosters zijn 100% pas

Vanmiddag nog een fotootje gemaakt:

[resize=640:1xf1759i]http://i25.tinypic.com/73c7l5.jpg[/resize:1xf1759i]
 
Re: Starsky's 9N3

Hahaha bij mij komt er ook geen xenon in ;) ik erger me altijd dood aan xenon rijders omdat die mij altijd verblinden 's nachts (Plus dat xenon zo fel is dat de gedimde binnenspiegel niet genoeg helpt)
 
Re: Starsky's 9N3

Fludizz zei:
Hahaha bij mij komt er ook geen xenon in ;) ik erger me altijd dood aan xenon rijders omdat die mij altijd verblinden 's nachts (Plus dat xenon zo fel is dat de gedimde binnenspiegel niet genoeg helpt)

dat ligt maar net aan de koplamp en of het een setje van 80euro of 200euro is :) en uiteraard aan de afstelling.. ik heb hem op stand 0 op de apk-waarde staan, maar rij altijd op stand 3 van de hoogteverstelling! heb zelden tot nooit last van mensen die seinen!
 
Re: Starsky's 9N3

Ik ben het met je eens, jammer dat Hella niet nog een nette aftermarketkoplamp op de markt brengt. Dat zal er wel aan liggen dat Hella's wat duurder zijn dan die glimlampjes uit Azië en dan kiest het merendeel toch voor goedkope troep.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!