Remon446
Bekend lid
Zelf gedaan via VCDS onder 01 engine, veel garages hebben wel VCDS.Waar heb je dit laten doen? Ben namelijk van België weet niet meteen iemand in de buurt hier die dat zou kunnen doen
Volkswagen
Golf 7 GTE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zelf gedaan via VCDS onder 01 engine, veel garages hebben wel VCDS.Waar heb je dit laten doen? Ben namelijk van België weet niet meteen iemand in de buurt hier die dat zou kunnen doen
mmm als je dat zo zegt, ja, dan is jou vliegwiel waarschijnlijk aan vervanging toe!
Of je versnellingsbak moet wel heeeel erg kapot zijn? maar ik zet t op vliegwiel. Gaat vaker kapot bij de 1.6TDI (2-massavliegwiel, duur grapje!)
Als je vliegwiel wel de oorzaak is, zou ik dit zo snel mogelijk willen laten checken en eventueel repareren!
het gebeurt meer dan eens dat zon vliegwiel dusdanig beschadigd raakt dat deze in onbalans komt en je hele versnellingsbak naar de filistijnen helpt. Dan is ineens +/- 1000 euro voor zon vliegwiel niet meer heel duur!
Als je echt een goed vliegwiel wilt hebben met bijbehorende koppeling, dan raad ik je deze aan.Valt dit uit te lezen of moet hier echt naar gekeken worden? Stel dat die aan vervanging zou toe zijn, welke vliegwielen zijn aan te raden?
Als je echt een goed vliegwiel wilt hebben met bijbehorende koppeling, dan raad ik je deze aan.
Dit vliegwiel ga je never niet kapot krijgen.
Kies dan voor: Standard Pressure PlateDarkside Single Mass Billet Flywheel & Clutch Kit for 1.6 TDI CR
Darkside Developments 'Silent' Single Mass Flywheel and Clutch Kit for 02J 5 Speed Transmissionswww.darksidedevelopments.co.uk
Kost circa 500 euro incl verzenden en btw. (koppeling, vliegwiel, drukgroep alles zit erbij)
Heb hem zelf ook onder mijn auto, wil echt niet meer zonder rijd zoveel beter.
Trillingen zijn het zelfde gebleven daar merk je echt totaal geen verschil in, maar dit vliegwiel rijd echt veel beter dan een DMF dat kan ik je garanderen, ik heb 60.000 met DMF gereden, en nu ong 35.000 met enkel massa, en ben er echt tevreden mee.ik had gehoord dat enkel massa vliegwielen minder aangenaam zouden rijden of meer trillen. Aangezien jij deze hebt wat is je ervaring ermee? Beter dan DMF? Minder trillingen of meer? Aangenamer voor je voet?
Hoeveel had je in totaal betaald? Stukken + montage?Trillingen zijn het zelfde gebleven daar merk je echt totaal geen verschil in, maar dit vliegwiel rijd echt veel beter dan een DMF dat kan ik je garanderen, ik heb 60.000 met DMF gereden, en nu ong 35.000 met enkel massa, en ben er echt tevreden mee.
Vroeger wanneer het koppel er echt in kwam merkte je gewoon dat het vliegwiel het niet zo leuk vind, deze geeft geen kick. Vind alles wel best.
Vliegwiel + koppeling set is circa 500-550 incl btw en verzenden, montage weet ik niet ik breng me auto nooit naar de garage.Hoeveel had je in totaal betaald? Stukken + montage?
oooh je hebt die zelf gemonteerd?Vliegwiel + koppeling set is circa 500-550 incl btw en verzenden, montage weet ik niet ik breng me auto nooit naar de garage.
nog eens even een rare vraag: wanneer heeft de auto voor het laatst onderhoud gehad? luchtfilter oid?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.